Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » VW Passat 1.9 TDI 110LE miért...

VW Passat 1.9 TDI 110LE miért szabályoz le egy bizonyos fordulat után?

Figyelt kérdés
Elég zavaró és balesetveszélyes egy lendületes előzésnél és csak a motor leállításával, újraindítással nyeri vissza az erejét.
2012. febr. 5. 12:36
 1/10 anonim ***** válasza:
Valószínűleg nem vélelen. Kezdetnek ki kéne olvastatni a hibatárolóját.
2012. febr. 5. 12:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
Mi az a bizonyos fordulat? Mert dízelt 6000-ig nem szokás pörgetni, nem nagyon szereti. Ha mégis ez lenne a célod, akkor az elektronika helyetted "gondolkodik", és leszabályoz, hogy ne tudd rövid úton meggyilkolni a motort:)
2012. febr. 5. 16:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 A kérdező kommentje:
3500-4000 körül
2012. febr. 5. 17:11
 4/10 A kérdező kommentje:
Nyílván nem pörgetem 6000 es üveghangig, ahol már semmi értelme és pörög, de egy előzés közben had használjam már 4000 körül, ahol még húz.
2012. febr. 5. 17:12
 5/10 anonim ***** válasza:
Nekem is ilyen autóm van és nekem olyan 2500as fordulaton 4.-5.be megtorpan az autó és nagyon lassan gyorsul!
2012. febr. 5. 18:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 sancaboy válasza:
0%
vegyél suzukit az jobbasn megy.
2012. jún. 4. 13:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim válasza:
Valószínű, hogy a turbóddal lesz gond. Akkor csinál ilyet, ha lekormolódik, ez a változó geometriás turbó átka. Nem működik a geometria (szorul) és a túlnyomás miatt letilt a motorelektronika. Néha meg kell hajtani, így nem tud kialakulni korom ami akadályozza a működését. Ha ez már nem segít, ki kell tisztítani. Más is lehet, de ez a legvalószínűbb.
2012. júl. 9. 21:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim válasza:

Szia.Köze lehet a dologhoz a légtömegmérődnek is.Csak is gyárit vegyél bele,ne utángyártottat.

Elhiszem hogy drága mulatság,de ha azt akarod hogy igazán menjen akkor cseréld ki.

Elsőnek azért javasolnék egy kiolvasást,az ecu-ból.

Ha ez a gondja,akkor a map szenzort fogja irni hibának.

A turbót is érdemes néha meghajtani,ezt tapasztalatból írom ,mivel nekem is ez a széria van,és a turbó tele van retekkel,menj egy egyenes korlátlan szabad szakaszra,és 4000 -es fordulaton 4.-ben pörgesd hogy a turbód felhevüljön,és kitisztuljon.Néha megkell őket pörgetni mert ellustulnak.Utoljára még azért a turbó tengelyét ellenörizd hogy mozog egy kényelmesen,ezt a turbó vágombőgre alá ha benyulsz ott érezhető egy kis függöleges rudacska,ha az mozog szépen(csak is függölegesen) akkor azt kizárhatod hiba okként. Remélem tudtam segíteni.

2013. dec. 17. 19:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim válasza:
igaz nem ma lett ez a kérdés felrakva de ez a probléma ma is gyakori nekem ugyanez volt a problémám 1.9 tdi b5 passat afn motorkod ... nekem ez a gond megoldódott leakartam vetettni a turbót hogy ki tisztitssam azt mondták a szervizben elöbb megnézik nem-e más okozza és a Map szenzort hozta a gép ezt kicserélték kitisztitották a légtömegmérőt kitörölték a hiba kódot és azóta nem tilt le a turbó és pörög is az auto ahogya kell... nem biztos hogy másnak is ez megoldthatja de remélem tudtam segitenni ezzel a hozzászolással !
2017. márc. 8. 10:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim válasza:
Ha egy új turbó van fenn és minden ki van tisztítva akkor is ilyet csinál akkor mit kéne megnézni?? A számítógép menet közben sem írt ki hibát amikor letiltott! Ez egy ahu motorkódú 1.9es és nem a változógeometriás turbóval.
2017. jún. 24. 16:59
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!