Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Motorcsere után magas alapjára...

Motorcsere után magas alapjárat. Mit érdemes megnézni?

Figyelt kérdés

Ki lett cserélve a motor, mert döglődött. Előtte sem volt túl alacsony az alapjárat, de most ha meleg 2000-en forog. Hidegen 1500 körül megy. A vákuum jó, nem sziszeg. Az alapjárat állító motor is dolgozik. Mikor nagy gázt adok és hirtelen elveszem, a motor szépen lassan engedi vissza "alapjáratra". Szerintem elektronikus hiba, esetleg vákuum szenzor lesz. A hőérzékelő a szívócsonkba nemrég lett cserélve.

Fiat Tipo 1.4ie

Köszönöm.



2012. febr. 5. 14:33
1 2
 11/19 anonim ***** válasza:
Na de melyiket mert alltalaban 2db van egyszeruen kideritheto lerakod testre az egyiket es ha kimegy a muszer vegkiteresig akkor az csak Neked van es masik ami az erdemi munkat vegzi.
2012. febr. 7. 10:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/19 anonim ***** válasza:
Hat a Toltes csinalhat furcsa dolgokat bar ilyennel meg nem talalkoztam de nem zarhat ki semmit az ember. Eloszor javitsd meg a Toltorendszert aztan proba ujra. Nem lehet valami nagy ordongosseg a problema. Ha a Toltes jo es a hofokado sem segitett a dugozassal egyutt akkor az erzekeloket egyenkent huzd le es nezd hogy mi valtozik es hogyan. Ha megvan az erzek akkor meglatod mi a baj melyik valtozas merre visz. Leirni tulon-tul bonyolult. A legtobb erzekelo helytesitheto egy konstans ertekkel probakepp pl egy szimpla ellenallassal(inkabb potenciometer) es ahogy azt valtoztatod ugy lathatod mi tortenik. Majd irj mire jutottal.
2012. febr. 7. 10:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/19 A kérdező kommentje:
Megnézem és ellenőrzök mostmár mindent. Az is különös, hogy az új motornál a vízhőmérséklet lekúszik, ha gyorsabban megyek. Lehetséges, hogy hibás a termosztát vagy csak a hideg miatt van? Azért kérdem, mert volt már ilyen problémám és a régi hf-n egy új termosztát van. Azt ki tudom cserélni. Ezt azért írom, mert hőmérséklet függő a szivató.
2012. febr. 7. 22:51
 14/19 anonim ***** válasza:
Jogos akkor lehet megvan a problema..
2012. febr. 8. 09:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/19 A kérdező kommentje:
ladybird: Szóval szerinted is nyitva lehet a termosz vagy csak a nagy hideg miatt hül vissza a víz?
2012. febr. 8. 23:12
 16/19 anonim ***** válasza:
Hat az attol fugg, ha alapjaraton kepes felmelegedni akkor valoszinu nincs nyitva a termosztat(ilyenkor a futes is mukodik), ha nyitvamarad akkor nem hajlando az istenert sem felmelegedni es nincs futes sem.
2012. febr. 9. 08:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/19 A kérdező kommentje:
Lassan melegszik. Olyan 10 perc mire eléri a 90 fok alját. Aztán amint megyek vele 50 métert, már vissza is hül vagy két rublikával (digites műszerfalam van). Én emiatt tippelek a termosz hibára, mert hosszabb úton is ingadozott 2-3 rublika között. Szóval kicserélem inkább, nem nagy meló :) Azért köszönöm, mindenkinek megy zöld kéz.
2012. febr. 9. 13:19
 18/19 A kérdező kommentje:
Kicseréltem. Most 5 perc alatt lehetett a felmelegedési idő. Szóval tényleg termosztát volt a hiba.
2012. febr. 9. 14:59
 19/19 anonim ***** válasza:
Hat a 10 perc az meg a dieselnek is becsuletere valna. Az enyem +5 fokban kb 3 perc alatt eleri az uzemi hofokot kimelo hajtas melett. Akkor minden ok?
2012. febr. 13. 08:53
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!