Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » FIAT TIPO/TEMPRA 1.9TDi TUNING?

FIAT TIPO/TEMPRA 1.9TDi TUNING?

Figyelt kérdés
Segítséget szeretnék kérni Fiat 1.9 TDi Tuninghoz. Vagyis inkább ha márt valaki tuningolt meg ilyen motort annak az észrevételeire, véleményeire lennék kíváncsi.

2012. márc. 21. 10:26
 1/7 anonim ***** válasza:
52%
Tuningos körökben azt mondanák kanna benzin+gyufa. Ne vedd magadra. Sokan nem értenek ehhez a típushoz és sok JÓ tuning alkatrészt sem fogsz találni. Nálunk a VW konszern tuninja az elterjedt. Abból 200-500 HP ig kihoznak neked bármit!
2012. márc. 21. 10:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
Ezzel teljesen tisztában vagyok de most ez van, szívem szerint Volkswagen TDI-t csinálnék de most nem az jött össze. Azt is tudom hogy ez egy kamrás diesel és a működési elvével is tisztában vagyok meg a TDI működésével is. Úgy hogy ezt nem kell meg magyaráznia senkinek főleg nem olyanoknak aki csak képekben láttak motort szétszedve meg a Halálos iramból tanulva szeretnének tippeket adni.Tudom azt is hogy fiat rajta van az elején kb 15 cm-es embléma. És azt is hogy nem szabad vele foglalkozni sokak szerint és nem keverem össze a volkswagennel. De most ez van. És azért van ez mert nincs pénzem hogy vegyek egy volkswagent. És mint írtam csak arra lennék kíváncsi ha valaki tuningolt márt ilyen motort milyen észrevételei voltak (mennyi turbónyomást bír ki, hengerfejes lett-e? stb). És okoskodó emberek meg hozzá nemértő kőművesek és culágerek kíméljenek.
2012. márc. 21. 11:28
 3/7 anonim ***** válasza:

Az az igazság, hogy ilyen öregecske autót nem érdemes tuningolni. A motor élettartamát nagy mértékben csökkenti...


Szerintem járkálj vele így ahogy van és ha összejött a pénz egy dízeles golfra vagy passatra akkor azt húzasd fel. A dízel Vw motor óriási tuningalap...

2012. márc. 21. 11:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
Én max 120LE környékére akarom ezt. De ha én volkswagent veszek akkor csak és kizárólag 2-es széria jetta/golf TDI-motorral.
2012. márc. 21. 12:06
 5/7 anonim ***** válasza:
Utána már csak bele kell papírozni az 1.9 TDi-t... az meg nem móka meg kacagás!
2012. márc. 21. 14:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 Gyurika21 válasza:

Nekem pont egy Fiat Tempra 1.9tds-em van!először is az hogy régi a motor még nem jelenti azt hogy rossz!!lehet jobb állapotba van mint egy új autó-é!

az én kocsim kb 110le!

nem sok minden lett változtatva rajta eddig!

adagoló lett rá tekerve és a töltőnyomás lett emelve!1.3bar

az hogy menyit bír el ez hengerfej és tömítés függő!és persze a lábadtól is függ!:)

amit lehet még berhelni rajta:

vezérműtengely cseréje 1.7 szívódízel-re!adagoló építés,porlasztok nyomása megemelés 155-160bara,nagyobb turbó hogy kisebb legyen a turbó lyuk.és ha már nagyobb a turbó akkor lehet nagyobb coolert is rá tenni!

ezeket megcsinálod akkor már FIATalos lendülettel fogsz közlekedni!:)

remélem segítettem!ha van kérdésed akkor kérdez!:)

2012. nov. 1. 23:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 TDMarco válasza:
Üdv. Tudom már nem aktuális, de sokaknak lehet még segítség (nekem is jól jött volna, de egy év utána járás meghozta gyümölcsét). Először is, ezek nagyon jó motorok, strapabíróak, előkamrás lévén a hengerfej a gyengéje. Én személy szerint teljesen szétkaptam a motort, az utolsó csavarig új, a hengerfej, csapágyak, szimeringek. Ha szét van szedve a hengerfej felújítás előtt érdemes bővíteni a csatornákat és polirozni. A hengerfejből lehet sikoltatni, de max 0.4mm-t, hogy 1.5 bar turbonyomást elviseljen és ne szakadjon be az előkamra. Én nem sikoltam de a nyomás is 2 bar. Hengerfejtömítés minimum egy Victor Reinz, de jobb az angol fémlapos. Vezérműtengely 1.7D vagy 1.9D. Adagolót erre a motorra nem nagy dolog építettni, max 10-es elem és 3.0 hullámos tárcsa. A porlasztó csúcsokat felesleges cserélni, hacsak az adagolos mást nem javasol. Nekem 180barosak vannak. A turboval az a baj, ha nagyobbat teszel fel, az bizony később is indul. Ha kisebbet, az hamarabb fogy el. Ezt a motort szerelték kisebb Garett, és nagyobb KKK turboval. A garettból nagyon jót lehet építeni, városi használat mellett kitűnő. A KkK hátránya, hogy túl magas fordulaton kezd tölteni. Ezt lehet orvosolni lapatok alakításával. Nekem KKK hibrid van, gyári K16 turbina oldal és K24 kompresszor oldal. 1.8baron üzemel immáron egy éve, hibátlanul, nem hengerfejes, semmi baj nincs vele. Mérés során 139 lóerőt és 310Nm produkált. Fogyasztása jobb láb függő, 6-9 liter.
2016. jún. 28. 19:08
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!