Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Suzuki DR 750-ből ki akarom...

Suzuki DR 750-ből ki akarom venni a felső balansztengejt és fejette esztergálni egy sima tengejt, meg lehet oldani a motor nem fog rángatni vagy valami hasonló?

Figyelt kérdés
2012. márc. 23. 11:04
 1/8 anonim ***** válasza:
Nem, rövid úton szét fog hullani. Nemtudom miért akarod kiszedni, de nettó hülyeséget akarsz csinálni.
2012. márc. 23. 11:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:

Az a tengely arra van, hogy ellentétessen van kisúlyozva mint ahogy a dugattyú jár fel, le.

ÉS így csökkenti a motor rázkódását.

Kisebb a dinamikus igénybevétel a váznál.

Ha kiszeded akkor nagyon fog rángatni, kifárad a váz a sok rezgéstől, és eltörik..

2012. márc. 23. 11:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
Ez is benne van,de már jóval a váztörés előtt széthullik a blokk, addig nem jut el a történet, nem véletlenül van benne.
2012. márc. 23. 11:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
Csak nekem szúrja a szemem a "pontos jé"?
2012. márc. 23. 12:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:

Rángatni? Nem, valószínűleg nem fog. A nyomatékleadása nem fog megváltozni.

Fog helyette csörögni, remegni, zakatolni és rázkódni. Illetve kikezdi a motortartókat, fárasztja a vázat, rázza az egész járművet, amíg valami le nem esik vagy el nem törik.

De ha erre vágysz, nyugodtan iktasd csak ki a kiegyensúlyozótengelyt. Biztos sokkal jobb lesz úgy.

2012. márc. 23. 13:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:

Na szóval azért akarom ki venni mert teljesen átt lett alakítva crossra, semmi sem gyári csak a blokkház, a többi cucc Yamaha YZ 450 F 2005-ös évjáratu, és nem öninditós a súj miat hanem berugósra lett alakítva és na ezért akarnám ki venni a balanszt a súj csökentetés miat.

Tetszik érteni?

2012. márc. 23. 21:15
 7/8 anonim ***** válasza:

Értem én, csak ennek akkor sincs sok értelme. Nem minden a súlycsökkentés: azt a pár kilót, amit megtakarítasz, "elrontja" a motor remegése. A versenymotoroknál (nem a pajtában épített "racsing" gépeknél, hanem azoknál, amik tényleg használhatóak is) nagyon sokat foglalkoznak a motor kiegyensúlyozásával, mert ez is javítja a gázreakciókat, sőt, a teljesítmény is növekedhet ez által, mert a motor nem emészt fel energiát arra, hogy remegtesse a kiegyensúlyozatlan alkatrészeket, csak forgatnia kell őket (no meg magasabb fordulaton is stabil a motor működése, ami szintén jól jön a teljesítménynöveléshez).

Vagyis közel sem biztos, hogy jól jársz egy ilyen beavatkozás után. A motor könnyebb lesz, de jobban fog remegni, lehet, hogy nehezebb lesz bánni vele.

2012. márc. 23. 21:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:

Értem.

De ne gondold meg senki se hogy össze van tákolva, ez a motor nekem 1 millában van már normálisan meg van fel van építve és itt a jó idő még most sem tudom kiprobálni hogy milyen lett... (a vezérlése nem akar össze jönni)

2012. márc. 23. 22:03

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!