Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Minnyibe kerül egy motorcsere...

Minnyibe kerül egy motorcsere legálisan? Tegyük fel, hogy kiakarom csernéli az autómban az 1.6-os sor4-es motort egy 2.9 L-es V6-osra. Mennyibe kerülne a papírozás és a csere egy szakszervízben?

Figyelt kérdés
2012. ápr. 1. 14:21
 1/3 anonim ***** válasza:
Ha nem készült azzal a motorral gyárilag az a modell, akkor baromi sokba.
2012. ápr. 1. 15:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

Függ attól is hogy milyen motor. Tehát ilyen lusta amcsi dög, vagy egy 100%-osan kihasznált eurázsiai darab,


Hát első körben. Egy normális szerelő nem fogja belerakni csak úgy azt a motort a kocsiba.


1. Kell egy normális futómű hogy az úton tartsa az autót ekkora erővel (kb 400.000-500.000ft)


2. Kell egy normális fékrendszer, mert ugye meg is kell állni (bontottan megúszhatod kb 200.000ft-ből de újonnan 400.000-600.000)


3. Meg kell erősíteni a karosszériát, mert nem ilyen terhelésre lett kitalálva. Ha ki is használod a motor teljesítményét akkor kb 1 hét alatt használhatatlan lenne, úgy elcsavarodna a kocsiszekrény (kb 250.000ft)


4. A féltengelyeket/kardántengelyt is le kell cserélni attól függ hogy első vagy hátsó kerekes, esetleg 4, mert ugye azt a hatalmas erőt valahogy rá is kell vinni a kerekekre. Ha gyárilag nem gyártják ekkora motorral azt az autót akkor biztos hogy egyedi alkatrészeket kell csináltatni ami alsó hangon is 500.000


5. Kellenek normális gumik és felnik is mert ugye kell a tapadás is. (minimum 60.000-100.000ft per darab a gumiknak) Ha nincs olyan et számban normális felni akkor a karosszériát is ki kell szélesíteni hogy ráférjen a szélesebb gumi ami + pénz. Ennek teljesen változó az ára.


6. Ha ezek mind megvannak akkor jöhet a motor. Fogalmam sincs hogy mennyi az ára, mert az hogy 2.9-es elég tág fogalom.


7. Kell a hozzávaló váltó is.


8. Helyet kell csinálni a motornak és a váltónak. Az nem csak úgy működik hogy belerakjuk és kész. Elég komoly tervezőmunka előzi meg a cserét. Szervízdíjnak minimum 500.000ft-ra számoljál. De szerintem ennél jóval többet is elkérnek egy normális szervizben. Tehát mindennek együtt a cseréjével, átírással, vizsgáztatással kb 2 millió környékére számoljál (de ez még a leges legolcsóbb), de ebbe nincsenek benne a motor és a váltó ára.



Az tuti hogy ennyi pénzből veszel egy E36 M3-as BMW-t ami gyárilag 321 lóerő, és az gyárilag van úgy összerakva.

2012. ápr. 1. 17:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

Előző válaszhoz kiegészítés:

Mindenekelőtt gépészmérnöktől átépítési terv (50-200.000 Ft)

KPM-nél tervek bemutatása, engedélyeztetése (több tízezer, ha visszavágják, akkor is).

Szerelés kizárólag szakműhelyben aki garanciát is vállal rá.

KPM vizsga - itt még mindig visszavághatják az egészet.

Ja, a beépítendő motorról adásvételi, eredetvizsga!

2012. ápr. 1. 20:59
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!