Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért szidják sokan a renault-ot?

Miért szidják sokan a renault-ot?

Figyelt kérdés

Nekünk volt régebben egy és a mostani autónk is renault. Már megvan 10 éve és semmi komoly baja nem volt még. Volt már VW boránk is de a renault sokkal kényelmesebb szeintem pedig aztán a volkswageneket nagyon dícsérik.

Miért van az ,hogy mégis sokan szidják őket?

(Rokonok körében is vannak renaultok és nekik sincs velük semmi bajuk)



2012. ápr. 22. 10:32
1 2
 1/18 anonim ***** válasza:
0%
Mert utálatos francia ipari hulladék.
2012. ápr. 22. 10:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/18 A kérdező kommentje:

Kifejtenéd ,hogy miért?

Pont ezért tettem fel a kérdést.

Sokan hasonlókat mondanak mint te de nem indokolják meg.

2012. ápr. 22. 10:40
 3/18 anonim ***** válasza:
71%
Szerintem azért elehte mert a volkswageneket ésszerüen épitik meg, hogy meg lehessen szerelni, könnyen lehessen izzót cserélni stb. Az ismerősünk uj renault meganjan azt hiszem, nem tudott izzót cserélni hanem el kellett vinni szervizbe mert csak ők tudnak hozzá férni. Valószinüleg ezek miatt az átgondolatlanságok miatt szidják, meg hogy sok fölösleges elektronika van benne.
2012. ápr. 22. 10:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/18 anonim ***** válasza:
72%

Azért, mert tudatlanok, és csak a múltból táplálkoznak. A szerelők mind azzal jönnek, hogy "bezzeg a golf 2-es de jó volt, míg ezek a franciák fosok". Csak azt felejtik el, hogy a Golf 6-os már ugyanolyan fos, mind az a francia.

6 éve Renault DCi-vel járunk, bőven 200e Km felett, és soha semmilyen műszaki hiba nem történt. Mindig olcsóbban vettünk jobb autót, mintha egy Opelt, vagy VW-t vettünk volna.

Nem kell törődni a sok idiótával, sőt: örülni kell neki, ugyanis így jóval olcsóbban tudunk Rönót venni:)

2012. ápr. 22. 10:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/18 anonim ***** válasza:
27%

Ha mondjuk egy pofonegyszerű feladathoz, pl. egy generátor kiszereléséhez ki kell venni a féltengelyt, mert nem fér ki sehol, miközben a motor másik oldalán 1 köbméternyi üres hely van,

vagy ha ugyanennek a rögzítőcsavarját nem tudod kihúzni a váznyúlványtól, csak ha megemeled a motort,

(és lehetne sorolni tovább a példákat),

az az én szememben egy négy keréken guruló elrettentő példa, egy ipari hulladék.

Azt is tudom, hogy amikor éppen nem rossz, akkor használati szempontból viszonylag kényelmes, komfortos autók, de ez nekem nem elég, hogy jó autónak tartsam.


Nem tagadom, undorodom a francia autóktól.

2012. ápr. 22. 11:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/18 anonim ***** válasza:
95%
Csak egy a probléma. Én nem szerelni veszem az autót, hanem használni! Szarom le, ha 100e Km-enként a vezérszíj cserénél 5000Ft-al többet kell adnom a szerelőnek, ha azon a 100e Km-en egy kényelmesebb, fiatalabb, jobb, jobban felszerelt autóval jártam ugyanannyi pénzből. Egyszerűen nem érdekel, hogy nem a legjobban szerelhető az autóm, ha használni sokkal jobb, mint egy hasonló kaliberű németet, és az én tapasztalatom azt mutatja, hogy el sem romlik sűrűbben, csak tudni kell autót venni.
2012. ápr. 22. 11:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/18 anonim ***** válasza:
27%
Egyébként nagyon kíváncsi volnék egy legújabb Passat vs. legújabb Laguna összehasonlításra szerelhetőség szempontjából. Én nem hiszem el, hogy nem ugyanolyan fos mindkettő.
2012. ápr. 22. 11:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/18 A kérdező kommentje:

Azt kell mondjam ,hogy egyet értek az 54%-os válaszolóval. Mint ahogy már írtam 10 év alatt csak kisebb dolgokat kellett kicserélni az autón ,ami nem került sokba. Ezek után annyira nem érdekel ,ha nehéz egy generátort kiszedni vagy bármilyen más alkatrészt.

A válaszokat köszönöm!

2012. ápr. 22. 12:17
 9/18 kiflitolvaj ***** válasza:
77%
Ez annyira szubjektív szerintem. Én pl. a legtöbbet olasz autóval szívtam, de a németek pd tdi motorjainál sok szarabbat nem nagyon láttam. Nekem szerencsére sosem volt, de apámnak műhelye van és bizony ezekből van a legtöbb munka, ráadásul az alkatrészek is aranyárban vannak. Valaki említette az izzó cserét, de az igazság az, hogy kevés olyan újabb típust tudok, ahol egy átlagember kicseréli az izzót az útszélen.
2012. ápr. 22. 13:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/18 anonim ***** válasza:
100%

Semmi baj nincs a Renaulttal, sztereótipia,hogy szidni kell őket,mert francia autók . Évekig volt Megane 1.9dci-m , logikusan szerelhetö autó , legtöbb javitást saját magamnak meg tudtam csinálni,alkatrészek olcsóak (pl. kopogó hang futóműből, stabilizátor gumik cseréje 2db összesen 1300 Ft volt és 15 perces meló . Késöbb eladtam és VW Passat-ra cseréltem,ami kiflitolvaj szerint szar német PD TDI (biztosan igaza is lehet,hiszen még csak 350e km van benne és valószinüleg azért is a legnépszerübb dizel a mai napig,mert annyira szar) .


Az asszonynak vettünk egy 1.4-es 98LE-s Clio TechRun-t ,igazából a gyujtotekercs kivételével nem volt indokolatlan hibája sosem. Minden lengéscsillapitot cseréltem már benne ,de azt megmagyarázhatom a hiperszar utakkal,ahol közlekednünk kell , ezek is otthon elvégezhetö, piti melók .

2012. ápr. 22. 15:02
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!