Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 2003-as Volkswagen Passat-ról...

2003-as Volkswagen Passat-ról vélemények?

Figyelt kérdés

Benzinesről van szó.


Megbízhatóság

Fogyasztás

Szerviz költségek

Melyik a drágább fenntartás szempontjából kézi váltó vagy automata ?


2012. okt. 2. 18:42
 1/8 anonim ***** válasza:

pontosítsd a kérdést, mert a benzines lehet 1.6-os, meg lehet 2.9 VR6 is, és a kettő között még egy pár variáció...

egyébként minden szempontból a kéziváltóssal jársz jobban, már úgy értem, hogy ha váltó javítás, és fogyasztás szempontjából is. szervízköltséget szerintem unixauto-n vagy hasonló oldalakon nézd meg az alkatrészárakat a webshopban, a munkadíj meg a szerelőd óradíjától függ. egyébként megbízható kocsik.

2012. okt. 2. 18:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
1.6-ra gondolok.
2012. okt. 2. 18:52
 3/8 anonim ***** válasza:
1.6-os motor kevés ebbe az autóba. Nagyon lomhák azok. Minimum 1.8-ast ajánlanék, mégpedig 150 lovast. Az pont optimális ezekbe az autókba, mégse fogyaszt sokat. Kézi, automata, kinek mi. Az automata kényelmesebb, viszont többet is eszik. Az alkatrészellátás átlagosnak mondható. A gyári, új alkatrész nagyon drága, bontóból olcsón kijössz.
2012. okt. 2. 19:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:
Azért gondoltam 1.6-ra mert az 1.8 az már Turbós ha jól tudom és az ha elromlik... , vagy van nem turbós 1.8 ?
2012. okt. 2. 19:07
 5/8 Alex67 ***** válasza:

Az 1.8-as motorból is van sima szívó. Ennek a teljesítménye 125Le. Nem egy erőgép, de ha eredetileg is a 101 Le-s 1.6 volt a kiszemelt motorváltozat, akkor feltehetően nem "versenyzésre" kell.

Jobban megy, mint az 1.6, de nem fogyaszt számottevően többet.


Egyet értek az előttem hozzászólóval, az 1.6 tényleg kevés ehhez a kocsihoz.

Ez egy belépőszintű motor, és tényleg csak arra jó, hogy elvigyen A-ból, B-be. Nincs menetdinamika, se erőtartalék, igazi "nyugdíjasoknak", kifejezetten óvatos sofőröknek való motor.


Viszont ha egy kicsit sportosabban vezetsz, vagy szereted, ha van némi tartalék a motorban, akkor viszont tényleg kell az 1.8T 150Le.

Fogyasztása normál stílus esetén +1-1.5l az 1.6 alapmotorhoz képest, cserébe nyugodtabban előzöl, dinamikusabban vezetsz, szorult helyzetekből könnyebben kijössz.


Ami a turbót illeti:

Valóban kényes pontja a motornak, és sajnos egyes típusoknál szinte fizikai fájdalommal jár a javítás összegének tudomásul vétele, de nem szabad elfelejteni, hogy bármennyire is vigyázol rá, egyszer cserélni kell, csak az nem mindegy mikor, és mennyiért...


Nos alapszabály, ha ismeretlen előéletű turbós kocsit veszel, és nem tudni volt-e már javítva/cserélve, illetve nem tudod ki, és hogyan használta a gépet, érdemes vásárlás után beméretni, szükség esetén felújíttatni. Tudom, hogy komoly költség, de rengeteg kényelmetlenségtől óvja meg magát az ember ezáltal, arról nem is beszélve, ha új, vagy felújított turbó kerül a kocsiba, onnantól tudod, hogy jó, és ha vigyázol rá, akkor sokáig az is marad.

2012. okt. 2. 19:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
1.9 TDI, 130Le, 6os váltóval ez az autó egy álom. Megy mint a gólyó, kis fogyasztás(5-6L).
2012. okt. 2. 20:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
Ja, bocsi, most látom hogy benzinesről van szó,akkor...
2012. okt. 2. 21:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
Én akkor is inkább az 1.9-est ajánlanám, de ha már benzines kell legyen mindenképp, akkor bevállalnék egy 1.8 Turbót, vagy egy szivó kétezrest (bár nem tudom hogy volt e a Passatban kétezres benzinmotor)
2012. okt. 3. 18:52
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!