Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ferrari kuplung csúsztatás?

Bajer kérdése:

Ferrari kuplung csúsztatás?

Figyelt kérdés
A 6 sebességes manuális váltós Ferrarik csúsztatott kuplungja hogy nem ég el? Úgy tudom ezek magas fordulatszámon működnek (alapjárat 3000/min). Akkor hogy oldották meg a csúsztatás problémáját?

2012. dec. 23. 18:50
 1/2 anonim ***** válasza:

Ha csúsztatod, előbb utóbb minden kuplung elég. Méretezés kérdése. A tervező mérnök arra az igénybevételre, az átadandó nyomatékra tervezte a kuplung teherbírását. Minden kuplungnál lehet "nagyobbat" építeni. Ha nem fér el, a súrlódó felületet nem csak a mérettel, hanem a tárcsák számával is lehet növelni. Ha még mindig nem elég, lehet olajban futó (nedves) tengelykapcsolót alkalmazni.

Ha jól emlékszem több tárcsás száraz kuplung van bennük.

2012. dec. 23. 19:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
úgy hogy nem csúsztatod fél óráig, egyébként nincs 3 ezres alapjárat, nemtudom honnan veszed. Ezek 8-9 ezret forognak, egy átlag autó 6-6500-at, alapjárat kb 500-700, egy ilyen ferkának 1000 körül van maximum.
2012. dec. 23. 21:33
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!