Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Benzines turbós vagy Dízel...

Benzines turbós vagy Dízel turbós autó a jobb?

Figyelt kérdés

Van külömbség köztük?

(nem értek nagyon a kocsikhoz)

Mit jelent az hogy biturbó-s autó? a turbó tudom mitjelent,de az hogy biturbó az mit?


2012. dec. 26. 18:17
1 2 3
 11/28 Szolovjov ***** válasza:
72%
A mostani benzines turbós autók alig fogyasztanak többet mint a dízelek és sokkal jobb érzés vezetni is őket. Én a benzinest választanám. Mondok példát: VW Polo 1,2 Turbo FSI (benzines) 105 LE-s. Na ezt a teljesítményt hozzák ki egy dízelből! Vagy másik: VW 1,4 TFSI 170 LE.
2012. dec. 26. 22:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/28 A kérdező kommentje:

Kedves utolsó,ezt eddig is tudtam.:)

de köszönöm azért.! :)

2012. dec. 26. 22:15
 13/28 A kérdező kommentje:
utolsó előtti* :)
2012. dec. 26. 22:18
 14/28 Szolovjov ***** válasza:
32%

gomzoli:

És itt már elhalványulnak azok a sokat hangoztatott TD mumus történetek, hogy így az igénybevétel, úgy a besz@rt turbó, jaj de drága lesz a diesel felújítása...

Te el vagy varázsolva. Épp hogy a régi TD motorok voltak sokkal olcsóbban javíthatók mint a mostaniak. És azok még elmentek 600 ezer km-t hozzányúlás nélkül. De tudok egy Toyota Hilux-ról ami túl van 1 millió kilométeren bontatlan motorral. Természetesen régi adagolós dízel. A maiakban meg tönkremegy a befecskendező szelep (darabja akár 200 ezer is lehet, szorozd be 4-el), bedöglik a nagynyomású szivattyú meg hasonlók.

2012. dec. 26. 22:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/28 anonim ***** válasza:
63%

"A mostani benzines turbós autók alig fogyasztanak többet mint a dízelek és sokkal jobb érzés vezetni is őket. Én a benzinest választanám. Mondok példát: VW Polo 1,2 Turbo FSI (benzines) 105 LE-s. Na ezt a teljesítményt hozzák ki egy dízelből! Vagy másik: VW 1,4 TFSI 170 LE."


Nem jelentenék ki ilyeneket, ugyanis a benzines sosem fog kevesebbet enni a dízelnél, akkor sem ha azonos fajsúlyban vannak. Az élményről inkább nem mondanék semmit, mert úgy baromság ahogy van. A dízel új 1,6-osa is lead 105 lovat, nagyobb lökettérfogattal ami nem hátrány, és így sem eszik többet semmivel mint az 1,2-es benzines szutyok. A 2 literes dízel, akár a common-rail-es is lead 170 lovat, és mégiscsak két liter, nem az egynégyes...

2012. dec. 26. 22:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/28 anonim ***** válasza:
60%

Dizelel üzemanyag pénzt spórolsz amit, valószinüleg idővel ráköltesz. 2tömegü lendkerék, porlasztók, nagynyomású.

Most ha az nézzük adott egy 6hengeres dizeled, mondjuk legyen a felujitott porlasztók ára 80e. és a nagynyomású szivattyúé 100e. az 580e ft.. Kb 100km-enként 3liter különbség van, két hasonló kaliberü autó között.. Innen meg számolgass, hogy melyik érheti meg jobban.

Egy dizel is jó tud lenni, ha normálisan van használva, normális üzemanyaggal, és nem feltétlen lesz gond vele. De szerintem elmondható hogy 300e körül jönnek ezek a gondok. Attól függ mennyit autózól. Évi pár ezer km-ért nem érdemes dizelt venni, de ha évente mész 15ezret vagy többet akkor érdemes, és visszahozza az árát.

2012. dec. 26. 23:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/28 anonim ***** válasza:
55%
A mai modern turbós benzinesek ugyanúgy nagy átlag 2 literrel többet esznek a dízelnél, mint eddig, ha pedig kihasználod az erejét, akkor még többel. Viszont ebben már ugyanúgy van turbó, tehát az régen megbukott, hogy a dízelre ennyit meg annyit kell költeni, a benzinesre nem.
2012. dec. 27. 00:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/28 anonim ***** válasza:
31%
Amúgy meg megnézném én, hogy az 1.4-es benzinmotor 170 lóerővel meddig fog menni. Senki sem próbálta még, úgyhogy majd meglepetések érik az embereket rendesen...
2012. dec. 27. 00:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/28 anonim ***** válasza:
72%
Nem a turbó miatt kell költeni rá, ha kell.. mivel az benzinesnél is lehet probléma, bár normális használatnál azzal sincs gond. De ha hülyegyerek hidegen megtiporja majd ügyesen leállitja akkor tök mindegy. Itt az üzemanyag rendszer a lényeg.
2012. dec. 27. 00:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/28 anonim ***** válasza:
42%
Egy dizel 2.0-ás 170 lóerős motor sokkal kevesebbet fogyaszt, mint egy 170 lovas benzines 1.4-es turbós motor. Szerintem az a motor 200.000 km után kuka(mármint az 1.4-es), és nem csak két literrel, hanem sokkal többet fogyaszt a dizelnél normális használat mellett. És az sem igaz, hogy a dizelnél tuti elromlik ez meg az, és hogy az 1.4-es pedig sosem fog elromlani (pedig már van, amelyiknél 80.000 km után széthullott a turbó, stb.)
2012. dec. 27. 10:21
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!