Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Renault Clio 1.4 16V extreme,...

Renault Clio 1.4 16V extreme, ablaktörlő motor probléma? Menetközben egyszer csak megáll, majd pár perc után újraindul. Mitől lehet ez?

Figyelt kérdés

Szóval menet közben egyszer csak nem töröl tovább a lapát, ha próbálom ki be kapcsolni akkor hallom a hangot a biztosítés tábla felől de nem töröl, aztán egyszer csak megint beindul.

Felhivtam a szerelőmet aki láttatlanba azt mondta, hogy biztos a motorja lesz a hibás, vegyek újat. De az 50-70ezer Ft között mozog. Kicsit sokallom érte.


Valakinek volt már hasonló problémája?


Előre is köszi a válaszokat



2013. febr. 2. 15:10
 1/4 anonim ***** válasza:
elöször is a motor csatlakozokat fujd be egy kis wd 40-el kapcsolóhoz is adhatsz,ha ujra ugyanazt csinálja vedd ki az ablaktörlö motort egy kis zsirozás neki és olyan mint uj korában esetleg az intervallum kapcsoló haldoklik vagy kontaktos
2013. febr. 2. 15:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
ja és még annyit,hogy az ilyen szerelöket akik látatlanban távgyógyitanak a te zsebedre kerüld el nagy ivben mert lehuznak
2013. febr. 2. 15:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 szántóvető ***** válasza:
lehet kontakt hiba is,mozgasd meg az összes biztit és a reléket is.valószínű ott lesz a baj, talán az egyik relé tönkrement,a motor vételt hagyd legutoljára.jó kis szerelőd van :)
2013. febr. 2. 16:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim válasza:

Én most cseréltem hátsó ablaktörlő motort. Az új, kedvezmények nélkül kicsit több mint 30.000 Forint. Bontóból ugyanez 8.000 Forint. Apróhirdetésből postával 3.200 Forint! És hogy még mit nyertem? A gyári eredeti Valeon az egyik rögzítőpont a kasztnihoz ugye a tengely mentén van, műanyag menetre tekersz egy vas anyát (semmi felületvédelem, atom rozsda 12 év alatt bonthatatlan sérülés mentesen), kicsit régebbi spanyol Renault gyártmány: fém menet, mai napig fényes, galvanizált anyával... (Éppen 15 éves)

Ha a kattogást hallod, neked legalább a reléje jó, nem úgy mint az én frissen vásárolt ipari hulladékomban.

Szerelésnél a kar tengelyről levételére figyelj, mert spiáterből van a bordás tengelyre csatlakozó rész, többnyire megadja magát, ergo kell új kar is.

2014. ápr. 21. 11:11
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!