Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Skoda fabia 2003-as 1.2-es jó...

Skoda fabia 2003-as 1.2-es jó választás? Első autó lenne!

Figyelt kérdés
Azt mondták,hogy a 3 hengeres nem jó választás csak a baj van vele és 1.4 alatt nem érdemes autót venni,igaz ez?
2013. febr. 20. 19:46
 1/6 anonim ***** válasza:
Nincs vele különösebb gond, csak gyenge nagyon. Itt nem a menő manó teszkóparkolódriftkirály szemszögéből, hanem nehezen mozgatja a kasznit, teknősbéka sebességgel. Válasz 1.4 est.
2013. febr. 20. 20:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
Nekem is 1.2-es fabiam van és nincs gond vele. Én nem vettem észre hogy nehezen mozgatja a kasznit. Viszont fogyasztás szempontjából ajánlani tudom. Ha ügyelsz rá 5-5,5-re ki tudod hozni.
2013. febr. 20. 20:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
Csak ajánlani tudom nekünk is ilyen van, és tévhit nincs vele gond,a kopó alkatrészek cseréjén kívül (légszűrő,olaj,olajszűrő kb ennyi) és egyáltalán nem lomha, szépen jól megy persze mihez képest nem gyorsulásra való de azért szépen gyorsul, de kényelmesen lehet vele akár autópályán is menni, fogyasztás 5-6 liter között, és nagyon megbízható.Csak javasolni tudom.Kényelmes az ülés is, jó fűtés stb..
2013. febr. 20. 21:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
Érdemes azért kipróbálni egy 1.4est. Még az sem erős, de már jobb mint az 1.2.
2013. febr. 21. 12:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
Attól függ hol használnád. Ha általában városban, akkor jó az 1.2-es. Ha országúton is közlekednél gyakran, akkor inkább nagyobb motorral vegyed. Egyébként meg egy Volkwagen Skoda embléma alatt, nagy gondjaid nem lesznek vele, ha jól választasz.
2013. febr. 21. 18:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim válasza:
Ha 1,2-est veszel csak és kizárólag 12 szelepes BME kódos motorút vegyél.Erőssebb mint az AZQ-k (még ha papíron nem is),valamint nincs vezérlés és EGR hiba,valamint a 6 szelepeseknél előforduló szelepelégés sem.Az 1,4 16V-hez képest 4000-ig jobban mozog,nyomatékosabb.4000-felett az 1,4 összehasonlíthatalnabbul jobb.Végre az 1,2 12V megfutja a 180-190-et,már ha a folytószeleppel is minden rendben.1,4 16V ugyanitt körül,de volt amelyik belelépett majdnem a 210-be is óra szerint!Fogyasztás ha minden fasza az 1,2-nél 5L-körül az 1,4-nél 6-6,5L-környéke.Az 1,4 nagyon csendes,az 1,2 furcsa,mert fülre még a leszabályzás környékén is alacsonynak tűnik a fordulat.Mostanában egyre több autót adnak ki 3-hengeres motorral.Jobb a gázreakció,nyomatékosabb és kevesebbet eszik mint a 4-hengeres azonos löketköbcentis motorok.Aki szerint nem szabad 1,4 alatt autót venni,annak bátran ajánlom a Renault Clio-ból az uj 3-hengeres 900-as turbót,vagy akár az újjabb Fabiákból az 1,2 turbóst(akár a gyengébbik 86LE-is).
2013. febr. 24. 12:49
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!