Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Simson hengeremet ha felfúrato...

Simson hengeremet ha felfúratom 60ccm-re akkor mit csináljak még a motorral?

Figyelt kérdés

tehát nem szeretnék bele másik főtengelyt, még a gyári van benne sosem volt a blokk megbontva, egyszer volt a henger lehúzva! és a hengert apám esztergályos műhelyben felfúrná, csak nem lehet hónolást csinálni ott, mi baja lesz ha nem lesz meg hónolva? és valamit kellene még alakítani a hengerben felfúrás után? és mit cseréljek még? azt szeretném hogy kicsit jobban gyorsuljon

azért szerentém 60ccm-re hogy ha elkopik a henger akkor ne kelljen még eldobni, és hogy azért elbírja a főtengely is!


2013. márc. 27. 16:53
1 2
 11/15 A kérdező kommentje:
jól van, én úgy tudom hogy 0.02 a hézag, mert a dugó 39.98 egy alapméretes dugó, és valaki azt mondta nekem hogy a dugó az így növekszik, hogy mindig 0.02 vel kisebb a dugó, és akkor van egy 4 centis átmérőjú furat, akkor abba 39.98-as dugó megy, de ha meg 4 centis a dugó, akkor a furatnak 40.02-nek kell lennie a furatnak, valami ilyesmit mondtak nekem
2013. márc. 28. 17:16
 12/15 anonim válasza:
58ccm körül van az utolsó fúrás (51-esnél legalábbis) tehát azután már többször nem lehet megfúrni a hengert! Spórolni rajta úgy hogy édesapád nem foglalkozott még kifejezetten henger fúrással véleményem szerint nem a legjobb ötlet. 4-5-6000 forint körül fúrnak fel felénk egy simson hengert. Amúgy nem akarlak kiábrándítani de attól nagy csodát ne várj, hogy felfúratod meg játszol a gyújtással meg a fúvókákkal! Ahhoz hogy valóban látványosan javuljon a teljesítmény és ne menjen az élettartam rovására sajnos zsebbe kell nyúlni még ezeknél a kis mociknál is. (megjegyezném hogy anno a simsonos korszakomban én is szerettem volna hogy jobban gyorsuljon és el is értem de ahhoz egy felfúrt gyári henger nem volt elég...:) )
2013. márc. 29. 17:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/15 A kérdező kommentje:
köszi a választ, apám csinált már párszor henger felfúrást, csak hónolást nem lehet csinálni abban a műhelyben, ezért arra gondoltam hogy felfúrná apám, és elvinném a simsonos boltba ami nincs messze tőlem, és megmondanám hogy csinálják meg a hónolást, és hogy ezen kívűl még miket végezzek el hogy kicsit jobban menjen? nem akarok tizen-huszon ezreket költeni rá! csak valami shufni tuningot :D
2013. márc. 29. 18:41
 14/15 anonim ***** válasza:
Akkor csináld meg a minituningot.: [link]
2013. márc. 29. 21:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/15 Gyerök válasza:

A 40,5 dugó, még csak 51,2 ccm, a 43-as már 57,7 ccm nagyjából. A jobb, nem standard dugókon az van ráírva hogy 42,97 tehát a dugó a minuszos, nem a henger a pluszos. És kb 0,03 a hézag. Krosszon pl az A és a B dugó között csak 0,01 század a külömbség. Kettő közt elég finoman hónolni, de csak finoman, és igen, muszály. Aki hengert fúr, annak így vagy úgy, mégha fúrógépbe fogható hónolója is van, de van. Tehát nem valószínű hogy máshova kellene menni ezért...

Sok motornak nagyobb henger jobbat tesz, a karbi szinte mindig túl van határozva, hogy ne fogyjon el egyik tartományba se az üzemanyag. Próbáld ki, zárd el a csapot hagyd hogy leálljon. Ha az utolsó pillanatokban a fordulat felszökik, az elfogyó benzinhez megfelelő levegő mennyiség lett összhangban, így nőtt a fordulat. Ergo alapból fuldoklik. Olyan ez mintha a levegő csavart tekergetnéd...

Hirtelen nagy henger első hibája az alapjárat, nincs. Ha gázzal indítasz, az meg nem hidegindítás. Tehát van mit tenni egy több mint 10%-al emelt henger optimális működéséért.... 🙊🙉🙈

2015. máj. 19. 19:17
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!