Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Egy teljesen lepusztult...

Egy teljesen lepusztult Simson-t mennyiért lehetne felújítani nagyjából?

Figyelt kérdés

Ilyen 20-30 ezer ft-ért árult, üzemképtelen Simsonokról lenne szó. Kinéztem párat, gondoltam, nyáron esténként jó lesz szerelgetni unalmasabb napokon.


Sajnos nem vagyok tisztában a Simson alkatrész árakkal.


A vételáron kívül mennyibe kerülne szerintetek egy felújítás? Most nem gyári állapotra gondolok, hanem működőképes állapotra. Tehát a motor és a mechanikus alkatrészek legyenek jók. A kinézet nem különösebben érdekel.


És egy másik kérdés: ilyen lelakott gépből milyet érdemes venni? Csak 51-est, vagy lehet nézni 50-est, esetleg Schwalbe-t vagy Star-t is?



2013. ápr. 5. 20:18
 1/8 anonim ***** válasza:
100%
Én csak 51 est vennék, és ha csak motorikusan legyen jó,(meg fékek) akkor megéri. Csak az ilyen lepusztult sámsonoknál már biztos volt egy analfabéta szerelésből és ki tudja hogy szerelte (nagy kalapáccsal bevert csapágyakra gondolok.)
2013. ápr. 5. 20:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:

Hy!

Rálehet nagyon sokat költeni,még akkor is ha csak olcsó utángyártott alkatrészeket veszel.

Kb:blokkfelújítás kb 20-30 ezer(fúrás,tengelyezés stb,szimering és csapágycsere)

kb30-40 ezer hogy megveszel rá mindent ez a gyertyától a lábtartó gumiig minden és talán a festés is belefér.

Pluszsz 10-30 ezer ha gumikat is kell rá venned.

Ha rám hallgatsz csak olyan simsont vegyél ami be is indul és megy,legalább motorikusan ne legyen baja.

Utána már csak újítgatod és karban tartod.

És egy jótanács az alkatrészekhez:ha tudsz akkro csak gyári bontott alkatrészeket használj mert azok ezerrel jobb mínőségűek mint a legdrágább mínőségibb utángyártott alkatrészek(kivéve az elektronika).

51-est érdemes venni,esetleg schwalbe

2013. ápr. 5. 22:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 báder csaba válasza:
én simson felujítással foglalkozom és csak a blokk 40 ezerből jön ki csapágyak azok a legelsők amiket cserélek aztén a többit amit kell blokk polirozás festés kopo alkatrészek festés a legalja is 60 ezerből jön ki gyári alkatrészekkel
2013. ápr. 6. 18:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:

40ezerért veszel bele csapágyakat?

ha skfet veszel azokból is kb 15 ezer ft de akkor már abban a szimeringek is benne vannak.Aztán plussz fúrás,hajtókar csere kb 15-20 ezer.Nagyon máshoz nem kell benne hozzányúlni ha csak nem van szétcseszve a kuplungja meg ilyenek.

2013. ápr. 6. 19:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat. Nagyon át kell még gondolnom ezt a dolgot.


Lehet, hogy inkább maradok az ilyen 50-55 körül árult példányoknál, azok legalább alapból életképesek, és nem kell rá annyit költeni, csak fenntartani.


Még annyit had kérdezzek, hogy ti melyik típust ajánljátok? s50, s51, schwalbe, star ? (azt tudom, hogy az 51-esből az n-est kerülni kell, ha egy mód van rá)

2013. ápr. 7. 08:34
 6/8 anonim ***** válasza:
A legjobb az s 51 B 4 sebességes tirisztoros, én tuti hogy ezt venném meg
2013. ápr. 7. 20:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 A kérdező kommentje:
Ezzel az a baj, hogy akinek olyanja van, az nem adja el, vagy csak marha drágán. :(
2013. ápr. 8. 18:54
 8/8 anonim ***** válasza:
én vettem egy teljesen le pusztult szart KB 120 000 ft ba van már de csak azért költöttem rá ennyit mert első motorom ezen tanultam meg motorozni. amúgy hülye lettem volna
2013. ápr. 21. 23:19
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!