Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Legális egy benzines autóba...

Legális egy benzines autóba turbót tenni ha elötte nem volt?

Figyelt kérdés

van egy jó kis 5 hengeres, 2.4 es, hengerenkénti trafós, DOCH-os, benzines autóm tennék bele turbót nem nagyot csak hogy a 174 lovat megtartsam a teljesítményét és levigyem a fogyaztását

előre is köszönöm a válaszokat



2013. máj. 2. 21:38
1 2
 1/18 anonim ***** válasza:
100%
Inkább ne kezdj bele, látszik, hogy lövésed sincs az egészről.
2013. máj. 2. 21:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/18 anonim ***** válasza:
100%
Tényleg nem pikk-pakk az egész. Ráadásul a fogyasztásod messze nem csökkenne, hanem rendesen megnővelné az eddigi fogyasztásod.
2013. máj. 2. 22:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/18 anonim ***** válasza:
első kettőnek üzenem hogy több fajta turbó létezik, a kérdező a kipuffba beépítettre gondolt.
2013. máj. 2. 22:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/18 anonim ***** válasza:
Milyen az a kipuffba épített turbó ?
2013. máj. 2. 22:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/18 anonim ***** válasza:
4-es vagyok. Az lemaradt,hogy az összes turbót a kipufogó gáz hajtja nem ?
2013. máj. 2. 22:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/18 anonim ***** válasza:
Ez így nem működik, a teljesítményed emelkedni fog, amit kihasználva a fogyasztásod is. Normál használatban talán tudod tartani a normál fogyasztást, de sok függ attól is, hogy milyen programot írnak rá. Fogyasztás csökkentése miatt felesleges ezen gondolkodnod, mert kb. 1 millió Ft egy turbósítás, ami soha nem térülne meg, még ha sikerülne is alacsonyabb fogyasztást elérni.
2013. máj. 2. 22:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/18 anonim ***** válasza:
100%

DOCH-s motor meg kipuffba épített turbó. Mi van itt, alsós technika szakkör?

Legális, hogy feltöltőt szerelj a motorra, csak átalakítási engedély kell, részletes tervdokumentációval, ami nem csak a motor, hanem a hajtáslánc és a futómű szükséges átalakításait is tartalmazza. Átalakítással együtt pár százezerből kijössz.

Ez mondjuk megtérülne egy idő után a fogyasztás csökkenésével - de nem fog, mert ha utólag turbót akasztasz a motorra, biztosan nem lesz kedvezőbb a fogyasztásod. Olyat eleve nem tudsz produkálni, hogy a csúcsteljesítmény ugyanolyan maradjon turbósítás után, az meg főleg nem fog összejönni, hogy a gyárban kikísérletezett és belőtt motor fogyasztását házilag csökkentsd.

2013. máj. 2. 23:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/18 anonim ***** válasza:
100%

"első kettőnek üzenem hogy több fajta turbó létezik, a kérdező a kipuffba beépítettre gondolt."

Ez azért feldobta napom, köszi :)

2013. máj. 3. 02:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/18 anonim ***** válasza:
100%
Ilyen az, mikor szakértők találkoznak... :-)
2013. máj. 3. 08:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/18 anonim ***** válasza:
100%

van kipuffba beépített "turbó", a különbség, hogy az nem turbó :D


http://www.youtube.com/watch?v=Mj2iVA_w2cg


ultra röhej.


és nem DOCH hanem DOHC, azaz Double Overhead Camshaft. ami 5 hengernél húsz szelep.

2013. máj. 3. 09:00
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!