Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Simson s 51 tuning?

Egy.rendes.srac kérdése:

Simson s 51 tuning?

Figyelt kérdés
Arra gondoltam hogy a simsonomat fel tuningolnám Pl: henger, karbi, de nem tudok márkákat vagy esetleg tudnátok linkelni hogy honnan rendeljek karburátort vagy hengert?
2013. máj. 24. 22:48
 1/9 anonim ***** válasza:

[link]


Javasolhatom a "big bore" 130ccm ;-)

2013. máj. 24. 23:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
Ha vastagon állsz lóvéval akkor Tábori tunning :)
2013. máj. 25. 07:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
szerintem hagyd gyáriba.........mi értelme van egy 50-es motort tuningolni?lehet hogy a motorból ki tudsz hozni "nagyobb" teljesítményt,de nyilván a fogyasztás,meg az élettartam rovására....arrólmeg nem is beszélve hogy a fék meg futómü gyenge ehez........
2013. máj. 25. 08:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:

Az elöttem lévőnek igaza van.

Ha megcsinálsz egy simsont eredeti állapotra,jó mínőségű bontott alkatrészekből akkor azzal a világból kigurulsz igaz nem a leggyorsabban,viszont nagyon jó fogyasztással és magabiztossággal hogy nem fog ott hagyni az út szélén.Ha már elkezded tunningolni,egy idő után tönkremehetnek olyan alkatrészek amiket út szélén nem fogsz megjavítani,ha csak nem viszel magaddal egy komplett blokkot és cseréled.

Ha egy picit akarod hogy jobban menjen akkor elég bele egy sport dob is,meg egy picivel nagyobb henger,de akkor szigorúan szintetikus 2t olajzással,mert berágódik a henger,eltörhet a gyűrű,stb.

2013. máj. 25. 12:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 A kérdező kommentje:
Ki a fa szt érdekel?? Ha ilyen nyomorékok vagytok hogy nem értitek a kérdést akkor húzzatok vissza az anyátokba ;) a kérdésre válaszoljatok bu zikáim :*
2013. máj. 25. 17:47
 6/9 anonim ***** válasza:
hú,de kemény vagy kis barátom!úgy szeretnék én is ilyen bátor lenni hogy egy netes oldalon be merjek szólni mindenkinek........menjél inkább,azt sétálj egyet.....vagy húzd a faszodra a simsonodat....a 3 sebességével együtt.....
2013. máj. 25. 19:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
Oda ne rohanjak!
2013. máj. 25. 23:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim válasza:

A kérdezővel olyan szinten értek egyet, hogy választ szeretett volna kapni a kérdésére, nem pedig okítást. Ez olyan, mintha megkérdezmék az embertől: Kérsz sajtos bagettet? - Nem, én a makarónit sok paradicsommal szeretem.

Másrész igen elmebeteg dolog az ilyen reakció a kérdező részéről.

Válasz: 60-as henger, 4 felömlő, 18-as karbi, tervezett rezó.

Ha el vagy eresztve súllyal (mint én), akkor nyomatékra kell menni, ha gizda vagy, akkor pörgősebb faragás és kipu kell neked.

Hengert eredetiből faragni, aztán csinálni rá plusz felömlőket. Karbiból jó az eredeti 16N1-es, csak 18-as kell,de 16-os is felmarnak. Nyomatékos kiput 4000-kb.8000 ford. terveztetni, pörgőst kb. 9000-re.

Mindent kapsz vaterán,simsonos oldalakon.

Ennyi.

2013. máj. 26. 15:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
Én nem okítottam ,hanem igazat adtam az elöttem lévő válaszolónak és mellette nekem is volt javaslatom,de a kérdező egy paraszt,mert még köszönni sem bír a b uzikám!
2013. máj. 26. 15:59
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!