Olajnyomás növelése?
Van egy régi alapszabály: hiányzó fémet nem lehet olajjal és adalékkal pótolni.
Ennyit a különböző motorgenerálpótló csodaszerekről.
Amúgy megérné megméretni az olajnyomást, a műszerfalon az olajnyomásmérő csak tájékoztató jellegű információ. Ha leméretted melegen egy általad jónak tartott olajjal, és az érték a gyári előírásnak megfelel, nincs baj.
Ez egy felújított motor minden új kivéve a hajtókarokat.
Megmértem olajnyomásmérővel ezért is tudom biztosra, hogy csökken a nyomás.
Mitől lehet, hogy ilyen gyorsan csökken a nyomás? Hol tud elmenni?
Mint már leírtam minden ki lett cserélve!
Már három új garnitúra hajtókarcsapágy lett berakva és nem ez a baj. Vagy mindegyik rossz?
Ha új minden és milliméterre passzol minden akkor hol lehet a baj?
Még egy valami.
Esetleg ez is baj lehet, hogy más a fúrat a főtengelyen?
Csináltam egy rajzot, elég gyenge lett, de remélem érthető.
A "B" a gyári furatú főtengely, kicsit mélyített furattal.
A köszörülés után az "A" lett, a mélyítésnyit köszörültek le. Alapméretűről első túlméretesre.
Ez is baj lehet, hogy nem lett kicsit kimélyítve a lyuk a főtengelyen?
Nemhiszem, ettől pont hogy nagyobb nyomásnak kellene lennie, ugyanis nem tud olyan gyorsan "terülni" a csapágyra, mert éles a furat pereme. De szerintem ez nem olyan vészes dolog, mondjuk én azért kireszeltem volna szép rádiuszosra...
Mennyi az a jó olajnyomás, és mennyi amennyire lecsökken?
Mikor beindítom akkor olyan 3-4 bar, ahogy melegszik a motor egyre csak megy lefelé szinte 0-ra.
Azért tudom mert szereztem egy nyomásmérőt amit beszereltem, beindítottam a motort és figyeltem a mutatót.
Gázadásra felmegy a nyomás, csak alapjáraton nincs.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!