Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Audi a4 (1995-2000) körüli...

Audi a4 (1995-2000) körüli évjáratról mi a véleményetek, esetleg tapasztalatok?

Figyelt kérdés
2013. jún. 15. 13:27
 1/6 anonim ***** válasza:
87%

1.9 TDi valaha legjobban eltalált konstrukció, a mai CRTDikhez (common rail) hasonlítható.

Klassz kocsi, nem szervizigényes. Viszont öregecske már..

2013. jún. 15. 13:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
Milyen árba gondolkozol? biztos hogy kapsz abbol az árból fiatalabbat más márkából. 15-20 éves autónak már nincs presztizse, azért fölösleges megvenni
2013. jún. 15. 15:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:
6-700 000Ft körül.
2013. jún. 15. 17:49
 4/6 T5- ***** válasza:

Az ember nem is azért vesz régi presztizs autót, mert van presztizse, hanem mert saját magára igényes, és nem akar egy újabb, de idegesítő kis kommersz vacakkal autózni.


Annyiért már lehet jókat venni. Amúgy meg egy megbízható, kimondottan merev jól manőverezhető (5 lengőkaros első futómű), igényesen megválogatott anyagokból, jól megépített autó. Jó a hangszigetelése, nem jellemző, hogy csörögne-zörögne belülről, az építési technológia miatt. Fasza fékek vannak rajtuk (4tárcsa), jó motorokkal szerelték ezt a 8d (vagy ha úgy tetszik B5) kasztnit. Bár az 1.9 TDI tényleg telitalálat a 90 és a 110 lovas egyaránt, bár az utolsó PD-k sem rosszak, de a sima Bosch VE adagolós örök élet. Nem kell tőle félni, ha tetszik ez a 90-es évekbeli mosott kavics forma, és nem egy 300.000 forintos szart veszel meg, akkor igényes német autót kapsz a pénzedért, szeretni fogod. Ne hallgass azokra, akik szarozzák a német prémium autókat, meg azt hiszik drága fenntartani őket, míg nem volt neki addig honnan tudhatná mi az, hogy 160-nál is csend van az autóban, meg szépen csapódik az ajtó, szépen szedi a lábát az autó, de meg is tud állni határozottan, stressz mentesen közlekedik... az ilyennek csak az számít, hogy a forgalmiban minél nagyobb szám szerepeljen a gyártási évnél, minél kisebb a hengerűrtartalomnál...ja meg minél kevesebb legyen a km órában. Honnan tudhatná, hogy ezeket az autók 1 millió km-t is elmennek...

Mindegy, hogy A4-et A6-ot vagy A8-at veszel, nem nagyon tudsz mellé nyúlni. Ezeket a korai Tiptronic-okat mondjuk kerüld. Azt viszont tudnod kell, hogy ez az A4 nem egy nagy autó. Ha csak neked kell, vagy ketten vagytok, esetleg kicsi a gyerek még elmegy, de 4 felnőtt embernek már kell az A6, hogy mindenki kényelmesen elférjen. Oké, hogy a Trabantban is elférnek 5-en csak ez az autó nem erről szól...

2013. jún. 15. 19:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:
Valóban nem a presztizs miatt szeretnék,hanem egyeszerűen megtetszett a forma világa,szerintem szép autók,meg jó ár/érték arány.Egyébként ez az 1-9-es dízel motor ugyanaz,mint amivel a VW golfokat meg a ventókat is szerelték?Mert egy kicsit félek dízelt venni,ha esetleg elromlana akkor drágább lenne mint a benzines.
2013. jún. 16. 11:52
 6/6 T5- ***** válasza:

Ugyanaz, mivel már akkor is VW csoporthoz tartozott az Audi. De nem kell félni tőle. Komplett motor már vagy 50-60 ezertől. Ami a dízelsége miatt tönkre mehet az mi? Van ott egy Bosch VE adagoló 20-as bontva, de olcsón csinálja az adagolós is. Van 4 polasztó, meg 4 izzítógyertya, annyira nem nagy tétel egyik sem, és nem jellemző, hogy megadnák magukat. Izzító gyertya ami kellhet de az nem egy nagy tétel.

A turbót, hiába mondják, hogy drága, olyat kell venni, amin jó a turbó és normálisan kell használni. A turbó nem kopó alkatrész mint a fékbetét, nem törvényszerű a cseréje.

2013. jún. 16. 13:02
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!