Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Simsonom első-második rúgásra...

Simsonom első-második rúgásra beindul hidegen, de minimum fél gázzal pörgetni kell, mert kihagy a gyújtás?

Figyelt kérdés
tehát új kondenzátor, új megszakító, új NGK BP8HS gyertya van benne, és mikor hidegen beindítom, akkor kb 3000-res fordulaton kell melegíteni, mert pörög kb 3000-rel és hirtelen leáll, és kb leesik 2000-ig a fordulat újraindul felpörög 3000-ig aztán megint leáll megint lesesik valemddig, és azért kell neki a félgáz mert van hogy annyira leesik hogy mire újraindulna addigra olyan kicsi a fordulat hogy nem indul újra, benzint kap, gyertya hézag jó, rendes szikra van, de szerintem néha abbamarad a szikra és ezért csinálja ezt, de akkor kb 1 perc melegítés után miért nem csinálja? 1 percig húzom neki üresben a gázt, melegszik 1 percig, és onnantól tökéletesen működik! esetleg nagy a megszakító hézag? és olyan elképzelhető hogy egy megszakító megadja magát csak azért mert nem volt jó a hézag? ja és mielőtt kicseréltem a megszakítót és kondenzátort, az előtt be sem indult! vagy ha beindult akkor nem lehetett vele menni mert be volt égve a megszakító valószínűleg, de beleraktam az új megszakítót és azóta sokkal jobb, megy is, csak ez a hidegen amit csinál az nem tetszik
2013. jún. 28. 17:56
 1/3 anonim válasza:

Hello!

Ha melegen jól megy akkor hidegen nem hagyhat ki a gyújtás.

Hidegen másmilyen a hangja? Egyenletesen jár? És melegen?

Egy videó lehet sokat segítene. Essetleg a felmelegedő alkatrészek közelében lévő eggyik vezeték lehet kontakthibás és meleg hatására kinyúlik a vezeték és érintkezik rendesen. Hideg motornál reggel amikor egyhébb az időjárás párszor mérd át multiméterrel hátha csak egy vezeték.

2013. jún. 30. 14:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
rájöttem a hibára, azt olvastam interneten hogy ilyenkor mikor ilyen melegebb idő van akkor jó úgy indítani a simsont hogy gyújtás nélkül szívatóval és fél gázzal rárúgok egyet ráteszem a gyújtást, és szívató nélkül félgázzal indítom, és már megy is, hát így is csináltam már napok óta, és azért áll le hidegen, kell neki a szívató, szívatóval beindítom elkezd egy kicsi idő után füstölni elég rendesen, akkor visszaengedem a szívatót és tökéletes!
2013. jún. 30. 15:36
 3/3 anonim válasza:

1. vagyok.

Örülök neki, hogy megoldódott. Amúgy meg a hang amikor kezd leálni a motor vagy fullad sokat elárul. Érdemes megjegyezni hogy milyen a hangja é akkor következőleg már tudhatod hogy nem kap elég benzint és onnan már egyszerűbb a dolog. Jó motorozást!

2013. júl. 11. 11:49
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!