Mi történik pontosan ha 140 fölött visszakapcsolok 1-be?
ha ezt követően a kuplungot is felengeded, akkor imádkozz, hogy az úton maradj ... kb olyan, mintha berántanád a kéziféket
ha szerencséd van nem darálja szét a sebváltót, bár nagy az esélye (ha a kuplungszerkezeted kibírja)
Nem tudsz. A legtöbb autónál kb 10km/h alatt tudsz csak 1-est váltani. A többinél meg csak álló helyzetben.
Ha mondjuk tudnál, akkor olyan magasra ugrna a motor fordulatszáma, hogy jó eséllyel szétesne, nem bírnák az alkatrészek. Ha mégsem esik szét (azonnal), akkor sem tudsz akkora gázt adni, hogy azt a fordulatot elérd, így a motor fékező hatása érvényesülne, egy nagyon erős fékhatás kíséretében.
ha jó a váltó, akkor nem tudod betenni.
De pl kettőbe lehet bemegy. Ha felengeded a kuplungot, jó eséllyel mehet a vezérlés, és a motor is, nem mellékesen baleset esélyes lenne a dolog
Nekem volt hogy ittasan rallyztam a varos szelen (Tudom nem tul okos dolog,de fiatal voltam es...azota mar benott a fejem lagya) a zastavamon porgettem a 3.-at es 90kmh-nel 4.-ik helyett visszavaltottam 2.-ba es semmi sem eset szet,csak a gumik csikorogtak. Szerintem a leggyengebb lancszem a kuplungtarcsa,az adja fel eloszor. A motor nem hiszem hogy szetesne-bar a vezerles lehet szetugrik es abbol azert lehet cirkusz-de talan
inkabb csusznak meg a gumik...persze ez csak az en velemenyem ugyhogy nekem ne reklamalj ha megprobalod es hazavagod az autod!!!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!