Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Audi A3 8L 1.9TDI 90 vs 110 hp?

Audi A3 8L 1.9TDI 90 vs 110 hp?

Figyelt kérdés
Sziasztok! 1.9-es A3 8L-t vennék, de nem tudom melyiket érdemesebb, ha később a motorját is szeretném megpiszkálni.
2013. aug. 22. 20:24
 1/7 T5- ***** válasza:

Ha ez a cél akkor mindenképp a 110 lovast. Nem is értem ez miért volt kérdés, ha piszkálni szeretnéd, tudhatnád, hogy miben okosabb az erősebb tádé, és hogy az mennyivel több lehetőséget nyújt.

Sőt, ha a teljesítmény növelés az elsődleges cél, akkor meg PD-st (ASZ) vennék, nem VE-adagolóst.

2013. aug. 22. 20:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
a PD-re csak negatívumot hallottam eddig...
2013. aug. 23. 11:15
 3/7 anonim ***** válasza:

Már ne haragudj, de ha ennyire tudatlan vagy, akkor mit akarsz piszkálni?? Először olvass utána egy kicsit. Tudod az 1.9 PD TDI az egyik legjobb tuning alap a dieselek között. Elmondom neked, hogy a sima TDI-t is úgy tuningolják általában, h PD dugó, PD lengőkarok, változó geometriás turbo, stb. stb. Esetleg még PD blokk-ot is használnak.

Komolyan úgy akarsz kocsit venni és piszkálgatni, hogy "ezt meg azt hallottam itt-ott" ???

2013. aug. 23. 13:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
Bocs, nem lengőkarok, hanem hajtókarok. Picit siettem a válasszal.
2013. aug. 23. 13:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 T5- ***** válasza:
Változó geós turbó van a VE adagolós 110 lovason is. De amúgy igen. Ha tuning akkor PD. A PD-s eleve gyárilag erősebb, nyomatékosabb. Masszívabb alkatrészekből van építve. Amit te hallottál az a 2 literes PD olyat viszont a 8L kaszniba nem szereltek gyárilag. Az 1,9 PDTDI-k jók. A rossz hírüket az óratekerés miatt kapták, és a hajdanán drága PD elem miatt, meg a kettős tömegű lendkerék miatt ami mára már közel sincs horror áron. Ez a piszkálás meg tudod olyan dolog, hogy letörsz egy gallyat felnyitod a géptetőt aztán megpiszkálod, lecsukod és örülsz. Ha teljesítményt szeretnél növelni akkor az meg "valamilyen szinten" szakértelmet kíván. Ez meg nem a legjobb fórum arra, hogy ilyeneket megtudj, én meg nem fogom a billentyűt verni, ott vannak a VW-s fórumok erre. Szóval jó lesz neked az a gyári motor, nem kell azt piszkálni, mert utána állandóan piszkálni kellesz, azt meg úgyis a szerelő fogja piszkálni nem te, te meg meg fogod utálni. Ennyit erről. Amúgy meg a 8L drágább sokszor mint a B5 cserébe szar keresztmotoros, meg sokkal puritánabb. De te tudod. Én meg arról nem tehetek, hogy te mit hallottál, meg milyen forrásból, de szerintem ne hallgass minden hülyére, próbálj meg objektíven hiteles forrásból tájékozódni...
2013. aug. 23. 19:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:
valóban nem értek hozzá, és nem is én szeretném a motorját feljebbhúzni. van egy X összegem ezt szeretném autóra illetve a motorra költeni.
2013. aug. 24. 21:05
 7/7 T5- ***** válasza:
Akkor vegyél egy szép gyárit, és tartsd meg gyárinak.
2013. aug. 25. 18:13
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!