Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért van az, hogy a Vw...

Miért van az, hogy a Vw Bora-k annak ellenére, hogy már 10-13 évesek, még mindig 1 milló ft környékén vannak, vagy még drágábbak?

Figyelt kérdés

Az elviekben hasonló Skoda Octavia-k már 1 millió alatt vannak. A két kocsi nagyon hasonló minőségre, méretre, motorikusan, szinte mindenben. Most akkor hogy is van ez?


Azért kérdezem, mert nagyon tetszenek a Bora-k, de eddig azt hittem, hogy már olcsóbbak, tekintve, hogy 10 év fölöttiek. Kocsiváltás előtt állok, és a Polo-mat cserélném egy nagyobbra. A Bora-t néztem ki, de ennyi pénzt nemigen akarok adni érte. Inkább nézzek egy Vento-t? Azokat érdemes még megvenni? Mennyire jó kocsik ezek?



2013. aug. 31. 11:04
1 2
 11/15 anonim ***** válasza:

Ha jobban megnézed, akkor egy fapados Borát már itthon is megkapsz 600-700 ezer Ft-tól.

Az egy milliós Borák pedig már elé jól felszereltek...

2013. szept. 5. 20:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/15 anonim ***** válasza:
Megkapsz persze, de odakint már 1300 euró körül vállalható példányokat találsz, amik semmivel sem rosszabbak, mint az itthoni legolcsóbb modellek. Akkor az itthoni miért kerül 150 000-rel többe? :D
2013. szept. 5. 21:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/15 anonim ***** válasza:

Ez már a kereskedők sara...

Én először magánszemély által vásárolt autókat néznék meg, vagy mióta sikerült aukción találnom azt is egy jó alternatívának találom.

Persze, hogy kereskedésbe drágább, hisz neki is meg kell élnie valamiből.

Az élelmiszereket sem kapja meg az ember beszerzési áron a boltokban... Vagy írhatnánk ide bármi más terméket.

2013. szept. 6. 13:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/15 anonim válasza:
Öcskösnek ismerős most hozott 2900 euroért olyan A4 kombit 2000-est, hogy megszólal. Mivel jó haverok egyetemről és kijár verdákért, mondtuk h kell valami, de csak olyat amit magának megvenne. Nem sürgős. 4 hét alatt lett verda. Minden átnézve, fasza, 150 ezer km-re jó a pd elem meg a kettős lendkerék, eszik 5 litert, csá. 280 ezer lett benne mire hazaért. Nem borát kell venni, drága és kicsi.
2013. dec. 17. 22:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/15 anonim ***** válasza:

"Itthon talán jobb a helyzet? A sok kókányolt, visszatekert, kettő töröttből összerakott autóból áll használtautó piac fele."

Nem jobb,de nem is rosszabb. Nem a legolcsóbbakat kell listázni. Na igen, a jobbak meg drágák. Azt sem árt tudni, hogy ilyen összelegózott, meg visszatekert autók a németeknél is vannak ám bőven, csak ügyesebben, odafigyelőbben trükközik meg.

Abban megegyezhetünk, hogy ha a használtautó piac fele roncs, akkor a jobbik feléből kell választani.


"A regisztrációs adó a magyar piacot védi? Amikor becsattogsz venni egy új autót és a nagy semmiért kicsengetsz az autó árán felül pár százezret az neked jó?"

Új autó esetén már néhány márkakereskedés ügyel arra, hogy annyival olcsóbban adja az autót, hogy ne jelentsen gondot a regisztrációs adó. Ha hirtelen eltörölnék, akkor sem csökkentenék az árakat, hanem zsebre tennék nagy örömmel a többlet hasznot. A kereskedők már csak ilyenek.


Majd ha el akarod adni a behozott autódat és senki nem fogja megvenni, aki meg megnézi, az is le fogja szólni, és epésen megjegyzi, hogy majd ő németből hoz egyet, akkor majd megváltozik a véleményed. Könnyen a nyalóka másik oldalára lehet kerülni. Ennyire nem előrelátóak a nagy német (és egyéb külföldi) használtautó rajongók.

2013. dec. 18. 19:07
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!