Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mercedes benz s320 cdi (w220)...

Mercedes benz s320 cdi (w220) mir ekell figyelni vásárláskor? Köszönöm.

Figyelt kérdés
2013. okt. 27. 18:28
 1/10 anonim ***** válasza:
37%
Hogy meg ne vegyél egyet...
2013. okt. 27. 18:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
igaza van az elöttem lévőnek, 10 éves kocsi fél milliónál is több kilóméterrel, felejtős.
2013. okt. 27. 18:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 A kérdező kommentje:
miért lenne fél milio kilométerrel?...
2013. okt. 27. 18:41
 4/10 anonim ***** válasza:
0%
Ilyen autóknál alap a minimum 50 ezres éves futásteljesítmény, az órának nem szabad hinni, főleg h a legtöbbet 200ezer kilóméterrel hirdetik. Persze ennyit futottak kb az első 2-3 évbe... Te se vennél újonnan 30Mós autót évi 20 ezer kilóméterre.
2013. okt. 27. 19:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:

1. dízelt nem kis futásra vesznek, mivel nem térülne meg a dízel felár

2. ekkora autóval nem a sarki boltba járnak hetente 2x, hanem esetleg külföldi utazásokra, pl németország-magyarország

3. ezek kombinációjából simán összejön egy ennyi idős autóba 10-14 éves korára bőven fél millió feletti futás, az csak évente 50e, egyáltalán nem sok, van olyan ismerősöm, akinek 120e ment bele 1 év alatt, ő hollandiába járt ki vele.

A valóság az, hogy ezek az autók anno 20-30 milliókért mentek, ennek tükrében az alkatrészárak is ehhez a pénztárcához lettek szabva, tehát jó tudni, hogy egy S320 dízelnél, a fogyasztás a legkevesebb ami téged érdekelni fog... ugyanis ezekben az agyonelektronikázott luxusautókban 1 dolgot megcsinálsz, 2 másik elromlik, lépten nyomom... a légrugó pedig szintén nem két fillér, ahogy a dízelmotor sem, meg az automata váltó sem, és így tovább...

2013. okt. 27. 19:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
De legalább az óra 200 ezret mutat, igy majd szidhatja hogy bezzeg ez a szar 220 ezernél elromlott és milliókba kerül a fenntartása.
2013. okt. 27. 19:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 4165 ***** válasza:

Legyen vagy 300 az órában. Ne a legolcsóbb legyen. A légrugó költséges. Ha elől egy volt cserélve, közeleg a másik is. Bontva 120 körül van, egy új 400. Kompresszora 250, bontva 100. Ha "csak" egy izzítógyertya rossz, cserélje ki az eladó.

A többi válaszolónak: Számotokra elképzelhetetlen, hogy valakinek van pénze egy ilyen tartani? Nekem nincs, de nem irigylem, de próbálom úgy csinálni, hogy legyen. Dobálóztok a netről olvasott okosságokkal, de semmi konkrétum. Jajj, "az elektronika"! Melyik?

2013. okt. 28. 22:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 beco26 válasza:
100%
Vásárlás előtt vigyétek el szervizbe, vagy olyan valakihez, aki ki tudja olvasni a komputerét. A fedélzeti komputer lehet, hogy nem ír ki hibát, mert lehet törölni, de a számítógép ki tudja olvasni, fel tudja fedni: van-e benne élő hiba, vagy olyan ami már "elmúlt". Egy ügyes szaki mindent meg tud róla mondani, többek közt azt is, hogy volt-e állítgatva a műszerfalon az óraállás (kb 4-5 helyen rögzíti a ténylegest). Amit nem lát a komputer sem: a hátsó sárvédőívek és a csomagtérajtó korrodálódása. Menj vele rossz úton, nem sétálhat, nem pattoghat el. Az enyém 12 éves, új kora óta használom, és a boltba is ezzel járok :) A motorjától nem kell félni, hiszen az enyémben 800000 km van, és egy deka olajat nem eszik, megvan a kompresszió. A motor várható élettartama 1,5 millió km, persze megfelelő gondoskodás mellett. A fenntartása nem olyan veszélyes, de a jó magyar utak eszik a futóművet. A légrugó felújítható többször is, kb 40.000.- darabja. A fogyasztása lábfüggő, 8 és 14 liter közti. A váltóban 40 ezer kilométerenként olaj és szűrő csere, és soha nem lesz baja. Az összes kényelmi kütyü működjön benne. Énnálam a motor Mobil 1 olajat kap, 12-15 ezer km.-ként. Az előző ilyen motoros autóm 1.8 millió km-t gurult, és csak a porlasztókat cseréltem addig a motorban. Mivel ez a "sor-hat" motor egyszerű mint a faék, nincs ami elromoljon benne, csak gondoskodni kell róla. Nem szabad sajnálni az alkatrészre a pénzt, csak gyári, vagy gyári beszállítóit szabad belerakni. Ha kérdésed van, keress nyugodtan, segítek :)
2015. szept. 28. 14:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim válasza:

Mindenki szidja a légrugókat hogy milyen szar,meg drága. Tisztázzuk. 200-250ekm-ként nem árt felújítani a két elsőt.Kb. 35-40Ft/db,a hátsók elmennek 400ekm is. A kompresszor 15eFt-ból felújítható,de az új Wabco 130eFt.

Az új légrugók(teleszkóp nélkül)70-80eFt/db telóval 170-220eFt/db.Ennyit megérdemel 200ekm-ként azért a kényelemért amit nyújt. Motor,váltó ha rendesen karban van tartva jó olajjal 1milió km-t is elmegy gond nélkül.Fogyasztása 8-11 literig, lábfüggő. Az enyém 8 liter alatt fogyaszt 100km-ként. 204Le 500Nm ha oda lépsz megy mint a rakéta.Elektronikai gondok? Soha sem találkoztam vele a 240eKm-alatt. Én úgy gondolom hogy akik szidják bele futottak egy 500eKm feletti,nem karbantartott típusba.

2016. jan. 11. 15:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
Utolsó aki szidja annak soha nem volt nem hogy S-mercedese desemmilyen mercedese nem is volt soha.
2016. júl. 21. 21:38
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!