Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Szerintetek egy átlagon...

Szerintetek egy átlagon felüli vezetési képességgel rendelkező 16 éves srác mennyire boldogulna egy 400 lóerő körüli pályaautóval?

Figyelt kérdés

hátsó kerék meghajtás, több mint 400 lóerő, kézi váltó, Hungaroring.

Törés lenne, vagy teljesen rendben menne minden?

Szimulátoron sok autót vezetett már és jól vezet.



2013. nov. 10. 13:02
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
100%
Hahó ez a való élet nem a szimulátor.... Mi nálad az "átlagon felüli vezetési képesség"? Az nem jelent semmit hogy a nídforspídben hogy vezetsz a valóságban teljesen más minden. Amúgy semennyire nem boldogulna. Lehet el sem tudnál indulni vele..
2013. nov. 10. 13:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 A kérdező kommentje:

G25-ös játékvezérlővel rendelekzik, aminek van 6 sebességes váltója meg kuplungja is, jól vezet, H váltós kocsit is.

De ez kicsit erősebb, azért csak 400 lóerő, még ha be is van kapcsolva a DSC.

2013. nov. 10. 13:08
 3/14 anonim ***** válasza:
100%
A játékprogramokat ne keverjük össze a valósággal. Nagyon más a kettő. Ha egy 16 éves srác tud vezetni, már az is átlagon felüli (szóval, ha így van, akkor valóban átlagon felüli vagy). A te érdekedben írtam ezeket. Szerintem ha meg is engedik, akkor óvatosan. De úgyis melléd ülne valaki, ako megmondaná, hogy és mit csinálj.
2013. nov. 10. 13:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 anonim ***** válasza:

A játékvezérlő és a szimulátor lehet hogy ügyes dolgok, de benne ülni a mozgó autóban más. Biztos elboldogulna vele, szépen lassan körbe tudna menni, de kizárt hogy elsőre jó tempóban körbemenjen pályaelhagyás nélkül, még ha ismeri is a nyomvonalat.


Ez olyan, mint az önkielégítés és amikor először kerül sor rendes szexuális interaktusra. Már ha lehetek ilyen közönséges... :)

2013. nov. 10. 13:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 A kérdező kommentje:

Először szerintem is érdemesebb a parkolóban oda vissza megtenni egy kört és ha tudja kezelni meg nem fél a géptől akkor fel lehet menni a pályára.

sokszor ott bukik el a dolog ha valaki fél hogy összetöri a kocsit, onnantól borul a dolog, mert akkor nem élvezi a vezetést az ember.

2013. nov. 10. 13:18
 6/14 anonim ***** válasza:
100%
Honnan a jó édes anyámból tud valaki olyat kiszivni, hogy egy 16 éves gyerek, aki még autót nagyon nem vezetett (a valóságba) mivel ugye legkorábban 1 év mulva lehet jogsija, tehát egy ilyen gyerek hogy rendelkezhet átlagon felüli vezetési képességekkel? Az meg a másik, hogy nem voltam még a hungaroringen, de szerintem jogsi nélkül senki kezébe nem anak ott 400 lóerős autót. Ha meg a sajátod, akkor ennyi eszed van, hogy jogsi nélküli gyerek kezébe 400+os hátsókerekest adsz. Első kanyarba repül el.
2013. nov. 10. 13:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 anonim ***** válasza:
100%

A nagy vagánykodás kb. az első kör végéig tartana. Vagy beleállna a derék ifjú a gumifalba, vagy szégyenteljesen kullogna vissza a depóba, miután körbebotladozott a pályán és még az épített Trabantok is lehagyták.

Nem kell egyből csatahajóval nekirontani a pályaautózásnak, érdemes kisebb, egyszerűbb, könnyebb autóval kezdeni. Még mindig sokan vannak, akik azt hiszik, hogy a Hungaroringhez legalább 3-400 lóerő kell. Pedig ha próbálták volna a 100 lóerőnél kicsit erősebb kupás Astrákat, Cliokat vagy (mit fogok én ezért kapni) Swifteket...

2013. nov. 10. 14:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 A kérdező kommentje:

:)

Értem, köszönöm a válaszokat, természetesen ezután is jöhetnek vélemények, ötletek, bármit szívesen meghallgatok, bármilyen véleményt.

2013. nov. 10. 14:07
 9/14 anonim ***** válasza:

16 éves srácnak még finom szólva is fingja sincsen arról, hogy mi is a vezetés

NFS-be lehet akármilyen jó, annak a játéknak köze sincs a valósághoz

de ha tényleg átlagon felüli képessége van hozzá, akkor is bele fog bukni a mutatványba, mert van egy olyan dolog, ami nélkül még az ilyen "minischumacherek" is könnyen fejreállnak

úgy hívják, hogy rutin...

2013. nov. 10. 14:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 anonim ***** válasza:

Tanulságos volt pár éve, amikor asszem a Renault meghívott pár autós újságírót egy kis vezetgetésre. Ezek már mind nevet szereztek a szakmában, igen sok háromszám jegyű lóerős autót vezettek már, tudnak kilinccsel előre kanyaodni, szóval láttak már pár autót.

Elmélettel kezdődött, hogy a pályán hogyan mit merre meddig. Aztán jött a gyakorlás, formula3000 gépekkel, óvatosan, okosan. Már ott megizzadtak nem kicsit. Aztán beülhettek pár előző szezonban használt Formula 1-es gépbe. Vért pisiltek hogy tisztességesen körbeterelgessék a pályán... a köridő már nem volt szempont.

Amikor mindenki kiautózta magát, akkor megmutatták nekik a telemetriai adatokat, amiket a kocsik küldtek. Volt mellé szöveg is: gyerekek, látjátok, kétharmad fojtószelepnyitásnál és fele fordulatszámnál többet nem engedélyeztünk. Ha rátok engedtük volna ezeket a szörnyeket nyers valójukban, mind itt haltok meg.


A barátod egyszer fizessen be egy totalcaros vagy bármilyen Hungaroring nyílt napra, menjen ki egy már "nem kár érte" elsőkerekes szutyokkal, bármi lehet, tuningolatlan Clio, Corsa, 1.0 vagy 1.3 Swift... öröm lesz nézni, ahogy az arca mérete hozzáigazodik a valós képességeihez, mert az előbb felsorolt autókat sem lesz kiautózni a gépek képességeinek a határáig.

2013. nov. 10. 16:38
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!