Volna egy Suzuki dr650-em és nem akar nyitni a pilangószelep?
Ez egy állandó nyomású, más néven CV karburátor. A gázkarral egy pillangószelepet mozgatsz, a gáztolattyút az e mögött keletkező depresszió mozgatja. Ha nagy a depresszió mértéke, jól felemelkedik a tolattyú, ha kicsi, lenn marad.
Az 1-es számú csonknak tényleg van köze a tolattyúhoz: ezen át kap légköri nyomású levegőt a tolattyút mozgató membrán alatti tér. Így tud kialakulni nyomáskülönbség a membrán két oldalán, ezért mozog a tolattyú. Ha belefújsz, teljesen természetes módon felemelkedik a tolattyú.
Álló motornál hiába húzgálod a gázkart, csak a pillangószelep mozog, a tolattyú - légritkítás híján - nem. Ha beindított motor mellett sem mozog, akkor valószínűleg átszakadt a membrán. Bár akkor fújásra sem kellene emelkednie a tolattyúnak. Bár az is lehet, hogy valamilyen dugulás miatt nem kap vákuumot a vákuumdob - ez mondjuk ritkább.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!