Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Van helye a dinamizmusnak és...

Szálab kérdése:

Van helye a dinamizmusnak és a sportosságnak az utakon? Emelnétek vagy csökkentenétek a lakott területen kívüli max sebességkorlátot?

Figyelt kérdés
Utóbbi kérdésnél vegyünk egy teljesen normál, max kicsit lehasznált úthálózatú környéket! Amúgy a kiindulási alap, hogy mindenki tud vezetni, nem fél a szembejövőktől, nem dob satut ha a távcsőben megjelenik egy kanyar, sőt 160-nal sem próbál meg hajtűkanyarokat bevenni!

2013. nov. 12. 22:59
1 2 3 4
 21/37 anonim ***** válasza:

Az M3-as keleti szélétől az M7 nyugati széléig kb. 4 óra az út 130-as tempóval, feltételezve, hogy simán átjutunk BP-n.

Szóval igen, az ország mérete sem indokolja az ennél magasabb sebességhatárt

2013. nov. 13. 11:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/37 anonim ***** válasza:
Sőt, még egy dolog, ami ellene szól: hogy még mindig nagyon sok az öreg, leharcolt, agyonpakolt autó, amelyek sokszor még a 100-at is alig, vagy egyáltalán nem képesek elérni. Éjjel megy a kamion a külső sávban, 80-nal. Emez utoléri a 100-as tempójával, és mivel még semmit sem lát a tükrében, elkezd előzni. Kikerül a szélárnyékból, máris visszaesik 90-re a sebessége. Erre megjelensz Te mögöttük 150-160-as tempóval... Ha ez történetesen nedves aszfalton történik, akkor már egyáltalán nem biztos, hogy biztonságosan le tudsz lassítani mögötte. Főleg akkor, ha mindez mondjuk egy ívesebb jobbkanyarban történik, ahol a kamion el is takarja előled az autót.
2013. nov. 13. 11:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/37 anonim ***** válasza:

Kétsávos pályára nem való a 150 -es határ mert a külsőben a kamionok mennek 90-el ,egyszerűen nem lehetne normálisan előzni egy gyengébb autóval aminek 150-160 a végsebessége és azt is 2 perc alatt éri el 90-ről. És rengeteg ilyen van az utakon . A 150-es határ meg azt jelentené sokaknak hogy akkor mennek 160-170-el.Rengeteg ráfutásos halálos baleset lenne.

3 sávosra már meg lehetne oldani de olyan nem lesz idehaza egyhamar.

2013. nov. 13. 12:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/37 Dörmögő ***** válasza:
Városi közlekedésnél nem emelném a megengedett sebességhatárt. Városon belül annyit változtatnék hogy a 30-as, 40-es táblákat kiegészítőtáblával látnám el ami bizonyos időben korlátozná a sebességkorlátozó tábla érvényességét. Például mifelénk is minden iskolánál kirakták a 30-as táblákat, de minek kell lelassítani 30-ra tanítási időn kívül? Ha arra jár a kocsi éjfélkor akkor had menjen 50-nel a dolgára úgyse fog az iskolából kijönni egy gyerek se az éjszaka közepén.
2013. nov. 13. 12:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/37 anonim ***** válasza:
0%
Nincs helye. Csökkenteném 30km/h-ra, hogy a biciklisták, lovaskocsik stb is nyugodtan részt vehessenek a forgalomban.
2013. nov. 13. 13:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/37 anonim ***** válasza:
Ezek szerint nincs autót... :)
2013. nov. 13. 14:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/37 anonim ***** válasza:

A biciklisek forgalomban történő részvételéhez csak annyit fűznék, hogy amíg a kocsik között szlalomoznak, átmennek a piroson, vagy épp felugratnak a járdára mert épp a gyalogosoknak zöld, és ott haladnak tovább, majd ismét leugratnak az útra, addig ne kelljen az autósoknak kicsit sem hozzájuk igazodni.

És mindezért nulla büntetés. Bezzeg én, ha rádudálok egy biciklisre, akkor jön a "critical mass" :)


Lovaskocsi? Jaja...meg riksa... Meg szüntessük meg az internetet, a mobiltelefont, és az angol WC-t. :) Irány a múlt, mert fáj a fejlődés :D

2013. nov. 13. 14:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/37 anonim ***** válasza:

23:

3 sávosra sem jó a magyar közlekedési kultúrával, mert a balf asz 80-al tolja végig a középsőben, az átlag autós meg 110-120-al előzné a belsőben, mert spórol a bengával, te meg ráfutsz 160-al.

2013. nov. 13. 14:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/37 anonim ***** válasza:

27:

Az irónia az nem egy íróeszköz.

2013. nov. 13. 14:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/37 anonim ***** válasza:

a gyorshajtásból adódó balesetek sem a tényleges gyorshajtásból, hanem RELATÍV gyorshajtásból adódnak... konkrétan abból, hogy szakadó esőben, ködben, havon, jégen vagy csak egyszerűen hidegben nem úgy kéne vezetni ahogy száraz forró úton...

kíváncsi lennék én a statisztika azon pontjára is, hogy hány baleset történik a SZAR KÁTYÚS, HUPLIS, NYOMVÁLYÚS UTAK miatt, mert szerintem jóval több...

2013. nov. 13. 23:57
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!