Mennyire lehet drága egy ilyet fenttartani egy átlag korabeli VW-Opelhez képest?
Több az éves biztosítás, többet zabál (ha csak nem Opelből és Vw-ből is 2000+ ccm-eseket nézel), drágább az alkatrész hozzá, szerelők is drágábban javítják.
Szóval több, igen. És nem kevéssel.
Átlag korabeli vagy hasonló teljesítményű korabeli Opel-VW-hez képest. A biztosítása és a teljesítményadója semmivel nem lesz több, mint egy VR6-os golfnak vagy egy V6-os Omegának.
Az alkatrész sem drágább, mint a fent említettekhez. Nyilván egy 1.4-es F Astrához vagy Golf III-hoz képest minden többe fog kerülni. A 170 lovas 3-as BMW nem tartozott az átlag autók közé, felesleges is hozzájuk hasonlítani.
Abban a műhelyben, ahova én hordom a kocsimat, ugyanannyi az óradíj S500-ra, mint a 645i-re vagy egy 1.3-as Swiftre. Ha olyan helyre viszed, ahol azért többet kérnek el, mert BMW jel van rajta, akkor ott nem csak a munkadíjjal fognak átqrni, hanem alkatrészárral és minden egyébbel, amivel csak tudnak. Sok ember megeszi ezt a prémium autóra prémium költségek dumát, és úgy verik át őket, hogy öröm nézni. :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!