Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Új akkumulátor megvételekor...

Új akkumulátor megvételekor mire kell/érdemes figyelni?

Figyelt kérdés

Pl lehet valahonnan tudni, hogy mikori gyártmány? Csak hogy ne olyat vegyen az ember, ami 2-3 éve a polcon hever.


Ezen kívül mit érdemes még figyelembe venni?



2013. nov. 26. 18:58
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
10%
Csak az a lényeg hogy a megfelelö amperszámút vegyed az autódba. Se túl kicsit, se túl nagyot. Olyat amilyen kell bele.
2013. nov. 26. 19:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
62%

Miaz h ne vegyen nagyobbat ? He?

Figyelj h nehogy forditva legyen a +/- oldala, minosegit vegyel, sztem vehetsz nagyobbat, en 2 eve hasznalok joval nagyobbat...

2013. nov. 26. 19:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
12%
A generátor nem tudja visszatölteni. Okoska.
2013. nov. 26. 19:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
Akkorát vegyél, amekkora belefér, minél nagyobb Ah-ás, annál jobb, viszont polaritásra figyelj! Ha Pesti vagy, ajánlom az akkumax nevű üzletet, nagyon korrekt brigád!
2013. nov. 26. 19:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
12%
A gyárak nem véletlen adták meg hogy milyen akksi kell bele. A generátor erre van méretezve.
2013. nov. 26. 19:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:
dehnem tudja...
2013. nov. 26. 20:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:
A kapacitás mellett fontos még az akku hidegindító árama is. Én az Exide-ot tudom nagyon melegen ajánlani. Azok kiemelkedőek ebben.
2013. nov. 26. 22:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:
59%

"ha az energiaháztartás épp negatívban van: esős dugó, alapjáraton araszolás, fényszóró, ablaktörlő, páramentesítő, ventilátor, rádió megy..."


Szerintem ez a 15 évnél fiatalabb kocsiknál szinte elképzelhetetlen, hogy előforduljon. Sok helyen olvastam már és nem hagyott nyugodni, hogy mi az igazság.

Megpróbáltam olyan üzemállapotban a tesztet ami SOHA nem fordul elő a valóságban. Kezdésnek megmértem alapjáraton a töltőfeszültséget. A szokásos 14,00V.

Majd szépen lassan el kezdtem bekapcsolgatni a fogyasztókat. Reflektor, e. h. ködlámpák, fűtőventi 4-es fokozaton, h. ablakfűtés, zene, vészvillogó. 13,5V alá nem tudtam levinni akármit csináltam. Nyilván ilyenkor már nem marad sok minden az akksi töltésre. De negatívba semmiképpen nem fog átmenni a mérleg.

2013. nov. 26. 22:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:
37%
Köszi okoska. A mérnökök biztos hülyék a gyárban. Te meg olyan olyan okos vagy.
2013. nov. 26. 22:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:
79%
Ennek az magyarázata, hogy a generátor 2-3 : 1-hez áttétellel van hajtva. Tehát már alapjáraton is tisztességesen tölt. :)
2013. nov. 26. 22:47
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!