Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Vezérműszij csere mikor lenne...

Vezérműszij csere mikor lenne ajánlott? Alfa 156?

Figyelt kérdés
Van egy 2004-es Alfa Romeo 156-om,és 89000 km-nél,2011-ben volt vezérlés,gyertyacsere,stb,a nagyszerviz.Tavaly vettem,azota pontosan 124000 km-ben van.Mivel szeretném megvigyázni,mert minden rendben vele,ezért szeretném tudni hogy mikor lenne érdemes cserélnem,illetve gyertyákat is.Most igy 3 év után már kéne,jobb biztosra menni?vagy inkabb meg kellene nézessem milyen állapotban van?

2014. jan. 4. 12:00
1 2
 11/13 anonim ***** válasza:
És az Alfák szeretnek szervizben lakni sajnos. Én is ezt hallottam, hogy szépek (mert tényleg azok), és az Alfa egy "életérzés", dehát...nekem inkább autó kell, amit használni tudok, nem pedig szervizben tárolni. Életérzésnek elég a munkahelyem is. :)
2014. jan. 7. 10:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/13 A kérdező kommentje:
Hat en mint Alfa tulajdonos,életem harmadik Alfa Romeojaval ezt megcáfolom,mert az én eddigi Alfáim nem sokat kellett szervizben töltsenek a kötelező olaj es szűrőcseréken kivül.Ha az ember jó állapotut vesz,mert megnézi rendesen mit vesz,illetve vigyáz rá,nem nagyobb költség fenntartani mint más autót.Csak sajnos a régi Alfák megbizhatatlansága máig megmaradt az emberek körében.Persze erre lehetne cáfolni most ezt a 60000 vezérlés csere ajánlást,hogy mekkora igényes auto,de ennek ellenére nem igy gondolom és nem igy tapasztaltam.Mert ha rossz tapasztalataim lettek volna nem vettem volna harmadjára is Alfát,azok után hogy Opel,Renault,és VW tulajdonos is voltam anno.De soha többet,csakis ALFÁT!és ez nem véletlen.
2014. jan. 7. 15:32
 13/13 anonim ***** válasza:

Elhiszem, de akkor is tartom, hogy valószínűleg kifogtál jobb példányokat.

Én azt hallottam, hogy iszonyat igényesek és nagy odafigyelést igényelnek. Lehet, hogy ez esetben jók, de én nem szeretnék minden apró rezzenésnél szervizben kikötni, megelőzve a nagyobb bajt.

Családi, baráti ,ismerősi, kollegális körökben egyetlen Alfa volt, és az is nagyon rövid ideig. És ez nem véletlen. Imádta a tulaj a szépségét és kényelmét, de semmi mást.

Hasonló véleményen vagyok a Lancia-ról is. Egy, a munkahelyemhez közeli olasz cég céges autói Lancia-k, és hát... 7-10 millás autók olyan szintű hibákat produkálnak, olyan gyakorisággal, hogy botrány.


Nem tudom, mennyit hajtottad az Alfákat, de csak akkor kell / lehet megbízható autóról beszélni szerintem, ha legalább 2-300.000-et futott (és nem 20 év alatt). Ha 2-3 évente cserélted, 40-50.000 km-t bele téve, akkor az nem tapasztalat. Annyit egy Skoda 120L is elfut még. Szóval ez kérdés.


Az Alfa/Lancia páros régi korból származó előítéleteit még mindig látom lebegni, és nem igazán hallom, hogy kinőtték, megcáfolták volna úgy globálisan.

Ellenben a Renault, Fiat, Peugeot trióval. Ők is a "NE VEDD MEG" autók voltak, most meg a legmegbízhatóbbak között vannak, több márkának is gyártanak motorokat. Pl.: Mazda 3 diesel motorja francia.


Ilyeneket nem hallani Alfáékról. Vannak, elvannak, ahogy 20 éve is.


Valamiért senki nem vesz céges Alfát. Lancia-t is csak az említett példát tudom. Valószínű, mert nem biztos, hogy gond nélkül elmegy évi 50-60.000-et

2014. jan. 7. 15:41
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!