Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Suzukisok! 2001-es 1.3 8v...

Suzukisok! 2001-es 1.3 8v Swiftemet szeretném 1.3 16v-re átalakítani. Meglehet? Többi lent.

Figyelt kérdés
Vennék egy 16v mocit és azt tudom, hogy a GTi Swiftek motorjának az alkatrészeit (dugattyú hengerfej stb..) át lehet fűzni a 8v motorba ezt meg lehet csinálni 8v-ből 16v-re is? Tehát ki húzom a dugót 16v dugók vissza magyarul a blokktömb marad és a hengerfejet cserélem meg amik még kellenek a 16vböl. azért nem akarom kompletten a motort ki cserélni, hogy megmaradjon a blokkszámom.Illetve még miket kell cserélni egy 8 szelepes Swiftnél ha egy ilyen műveletet szeretnék véghez vinni? Nagyjábol mekkora költséggel járhat ez az átalakítás?

2014. jan. 10. 17:16
 1/10 anonim ***** válasza:
Szerintem olcsóbb, ha ezt eladod és veszel egy olyat.
2014. jan. 10. 17:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:
50 ezer egy motor bele 400 fölött vannak ezek az autók.. :)
2014. jan. 10. 18:04
 3/10 anonim ***** válasza:

A motor alkatrészein kívül kell még Ac pumpát, kábelköteget és ECU-t cserélni. GTI-re alakítani egy 8 szelepest 300-400 ezer Forint és akkor az egy patent motor.

Én nem fognék bele 16-17 lóerő miatt. A 8V-t is lehet "okosítani". 1.6 ECU (kitolja a tiltást), 1.6 injektor (a kitolt tiltás miatt több benzint tud befecskendezni teljes terhelésen), 1.6 leömlő (áramlástanilag jobb) és kb. az 1.3 16V szintjén lesz az autó. +egy ezres váltó és már hasít is a szuszka. Elsőre lehet hogy hülyeségnek tűnik, de többen is járnak ilyen átalakított autókkal.

2014. jan. 10. 18:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 A kérdező kommentje:
Tudom miröl beszélsz, de az 1.6 leömlő rá megy a 1.3 8v-re?
2014. jan. 10. 18:48
 5/10 Napkiraly ***** válasza:
gondolom fúrva-faragva
2014. jan. 10. 20:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
A motorra szerintem rá kéne hogy menjen, inkább a kipufogó csövel kell majd variálni.
2014. jan. 10. 21:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 Napkiraly ***** válasza:
nem láttam még suzuki blokkot,de ezek a legritkább esetben egyformák. Más a követelmény egy 300 cm3-vel nagyobb blokknál szívó és kipuf oldalon
2014. jan. 10. 21:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:

Az ilyen kókány munkával csak a pénzed ölöd bele, aztán szívhatod a fogad, hogy mindig van valami kínja. Inkább cseréld le egy 16 szelepesre. A GTI-vé alakítást pedig egyenesen felejtsd el, mert az átalakítás jóval drágább, mint ha vennél egy 16 szelepes kocsit.

A legolcsóbban úgy jönnél ki, ha vennél egy V16-os motort és azt tennéd bele és papíroztatnád át.

Itt tudsz olvasni az átalakítás költségeiről

http://www.youtube.com/watch?v=OeiXEljTtsU

2014. jan. 12. 13:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:

Párdon, nem tudom mi volt az amit az imént belinkeltem, de ezt akartam:

[link]

2014. jan. 12. 13:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:

Fú ha ekkora ökörséget is rég olvastam.

-"1.6 ECU kitolja a tiltást" persze forog majd 8200-at és megtáltosodik. É'ted semmi kihúzod és bedugod visszacsavarozod oszt' kész is az okosítás.

De legalább ne osztanád az észt könyörgöm.( Mi van ha immobiliseres?)


A nyolc szelepes 6000 fölött túl sok mindent már nem csinál gyári tengellyel.


-Ezen felsírtam: az 1.6-os leömlő áramlástanilag jobb.

Mutasd már meg hogy reszeled föl áramlástanilag azt vasöntvényt, amikor teljesen más a két hengerfej kialakítása?


Ezt méretezni kell. Megfelelő szakirodalom felkeresése, tanulmányozása és irány a gépműhely. Kiszámolni megtervezni. Nem egy nagy sztori, tény nem F1-es motor készül, ennek tükrében mondom ezt. Es kész.


A nyolcszelepes motorból kellemesen autózható motort lehet építeni akár utcára. Többet érsz el vele ha csináltatsz egy sport tengelyt. Garantált a vigyor.

Az ezres váltó jó ötlet, bár a diffije gyengus.

2014. jan. 22. 00:25
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!