Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » S. O. S Mi baja lehet az...

S. O. S Mi baja lehet az akkumulátornak?

Figyelt kérdés

Nos inditáskor az autó nem indul el, de még nem is forgatja az inditómotor a motort.Megbikáztuk és utána beindult, de nyomtam egy kis gázt a fordulat 2000-re felment magától és utána a motor és a váltó rángatott és leállt az autó.Létezik hogy ezt a rossz,már elhasznált akksi miatt csinálja?

Vagy itt valami más hiba van???


2009. dec. 3. 22:59
 1/8 A kérdező kommentje:
a másik,hogy két napja ment autóztam egész nap, azztán nap végén leálltam, hazaugrottam 10percre, utána indultam volna és nemindult.Létezik ,hogy teljesen felmondta az akksi?de a lámpák és a visszajelző lámpák égnek teljes fényében
2009. dec. 3. 23:01
 2/8 anonim ***** válasza:

Ki kell próbálni másik akkuval.

A visszajelző égők kis teljesítményűek, az önindító nagyon sok áramot vesz fel, ezt már nem bírja.

Ha be tudták bikázni és akkor ment, talán más baja nincs a kocsinak.

2009. dec. 3. 23:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:

Nem az akksival vana hiba, a motorleállást az okozhatta hogy be van sürülve az olaj, azt pedig hogy nem indult sztem az hogy leoxidálódott az akkusaru

(sokszor nem is látni) De lehet még beázás miatti kábelzárlat vagy testelés is valahol..


Csináld azt hogy fényesre pucolod az akkusarkat és ha nem használod a kocsit akkor lehuzod az egyik sarut...

Ha utánna napok múlva visszarakod és beindul akkor nem az akksi a hibás!!

2009. dec. 4. 00:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:
Köszi a válaszokat.Nos az autó 4 napja jött a szervízből,beázott az egész.Kiderült,hogy a motorté felől valami cső.Létezik ,hogy az okozott valami galibát?de ez csak most jött ki,az auto meg már 3-4 hónapja beázott:SNemtudom lelesz cserélve az akksi,remélem hogy csak ez a hibája.Sajnos nem vagyok szerelő,de lehet ezzel kéne továbbvinni az életem 18/F
2009. dec. 4. 00:17
 5/8 anonim ***** válasza:

Meg kell mérni az aksi feszültségét álló motornál,indítás előtt,reggel. Ha 12.3 V vagy felette van akkor jó. 12-12.3V még elfogadható,12V alatt rossz.(Feltételezve hogy semmilyen fogyasztó nem "lopta" éjszaka az áramot az aksitól)Ez nem egyezik meg az igazi terheléses akku vizsgálattal,de az esetek 99 %-ban megmutatja hogy rossz-e az aksid.


A motor indítás utáni leállása az már teljesen más tészta.Ott valami benzin/levegő keverési arány probléma lehet,szegény keverékre gyanakszom-->automata szívató hiba,ami csak a hideg motornál jelentkezik (bizonytalan járás),melegnél viszont minden rendben van.

2009. dec. 4. 07:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

Van-e töltés az itt az egyik leglényegesebb kérdés?

Egy autóvillamossági szerelőt keress fel!

2009. dec. 4. 09:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
Új akksira kidobni pénzt könnyű, de nem biztos, hogy megoldja a gondot. Én is megpucolnám a sarukat, meg a csatlakozókat, de még azt a földkábelt is, ami az önindítóhoz megy. Megmérném az üres feszt, meg az indítás utánit is, meg a töltést is. A fordulatszám emelkedése és a rángatásos leállás nem biztos, hogy az akku hibája, az valami mástól is lehet, talán csak véletlen egybeesés.
2009. dec. 4. 11:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:
Az akkumulátor az már alapból rossz volt,több szerelő is mondta ,hogy cserélni kell.Viszont létezik hogy 3 napig megy,megyek vele 1 órát folyamatosan ,leállok és 10 perc múlva már nem indul be?Attol félek ,itt valami nagy gebasz van:S
2009. dec. 4. 15:58

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!