Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Jelenleg Golf III 1.4-es...

Jelenleg Golf III 1.4-es kocsim van, de kb 1 év múlva le szeretném cserélni! Amik szóba jöhetnek: Alfa 156 1.9 JTD (vagy esetleg benzines) Vagy Golf III 1.9 TDI Esetleg Golf IV TDI Ezek közül melyik az amelyik megbízhatóbb?

Figyelt kérdés

A Golf III-at végül is tudom hogy nem lenne rossz döntés, kérdés, hogy milyen állapotban lesznek, illetve a karosszériát mennyire lehet majd egybe tartani!?

Az Alfákat nem ismerem, a Golf IV pedig csak TDI-ben jöhet szintén szóba...

Esetleg más típus is érdekelhet!

Éves futásteljesítmény kb 4500km(+-500km)

Többnyire városban használom rövid távokra(3-4km), de havi 2x 100km-es utakra is megyek!

Összegben kb. 900.000 lesz rá + átírás!

Csomagtérben elég volt a Golf III is, viszont kellene egy kicsivel nagyobb teljesítmény!


2014. febr. 7. 01:08
 1/8 anonim ***** válasza:
68%
Nehogy alfát vegyél! Csak Német technika! Opel,Wolksvagen,Seat,Audi,Merci Stb
2014. febr. 7. 09:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
100%

Ilyen kevés futásteljesítménynél ne gondolkozz dizelben. Télen sok gondod lesz. Nagyobb csomagterű autóban gondolkozol, akkor már 1.6-os benzinesben gondolkozz. A német autók rohadnak. Opel a leginkább veszélye.Nem kell kimondottan Német típusban gondolkozni. A Francia autók iránti ellenszenv nem indokolható. A megadott összegből egy fiatalabb jobb állapotban lévő Francia autót kapsz.

Nézzél szét a You tube-on, vagy a Google keresőben. Nagyon sok használt autó teszt van benne, melyeknél olvasható, vagy hallható a jó és a rossz. Én is vásárlás előtt álltam. Volt egy Citroen Xantiám. 17 éves. Egyetalán nem rohadt, kevesebb volt a javítási költsége, mint pl egy Mercié vagy egy BMV vagy egy másik felső-közép német autóé.Vettem egy Fucut. Ez a Fordnak a Suzuki Swift-je. Olcsó, nagy , nem rohad, sok bontott alkatrész, olcsó.

2014. febr. 7. 10:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
100%
4-es golf elég jó választás lehet.Ha benzin akkor 1.6.Ha diesel akkor 1.9 66kW-osat keress,az még a jó régi vágású motor ha renbe tartod majdnem hogy örökéletú.Alfa az más tészta.Szeretem az alfákat de annak jóval magasabb a szervizelése,drágább alkatrészek.Főleg a futőmű ,ami nem is bír sokat.Amugy nagyon élvezetes sportos kocsik.
2014. febr. 7. 11:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:

Golf IV-ből 1.8, de inkább 2.0-es motorral az ideális, 1.6 eléggé hulladék(problémás váltó, erőtlen, a motor se egy tartós darab, legalábbis amiket olvastam, hallottam)

Nyilván a mostani 1.4 esnél jobb lenne erőben!(bár talán még ez is jobb konstrukció,ami a szerelhetőséget/működést illeti)

Egyébként én is nagyon a benzinesen agyalok, hangra is jobb, szerviz is olcsóbb(nyilván nem a 6 hengeresekre gondolok)


Seatok milyenek? Abban lenne még elérhető árban 1.8-2.0-es motorral...


Skodából csak a Fabiát ismerem személyesen, de az valahogy nemgyerebe", kicsit még problémásabb mint a Golfom, összeszerelés sincs a toppon(beltér zörgős)!


Alfákat még nem tudom eldönteni, de tény hogy drága a szerviz és nem is mindegyik szerelő kapirgálja!


Opel megint csak nem jön be! Ford szintúgy, a külső-belső is számít azért, ha nem számítana, akkor valami Japót néznék :S

2014. febr. 7. 13:15
 5/8 anonim ***** válasza:
Családba van egy golf4 1.6 os azért mertem ajánlani mert már régóta megvan és hibátlanul működik.1.8 20 szelepes nemrossz de turbóra volt tervezve a konstrukció ezért elég magas a fogyasztása szívó változatba.2.0 8 szelep se rossz kb annyit eszik mint az 1.8.Főleg városba mindkető sokat zabál.Amugy tartós motorok.A Seat Leon\Toledo műszakilag megeggyezik a Golf 4-essel.Motorok,karosszéria,futómű.
2014. febr. 7. 13:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:

Igazából annyira nem is sokat zabbincsolnak, ez a mihez képest kategória, a Golfom a kis 60 pacis ménest is 10L-el locsolja télen, idén télen volt, hogy letakartam a hűtő alsó részét és így ment a városi fogyi 9L-re, de volt 13L is kezdetben a fogyim, cserébe sehova se megy...

Azóta most nézegettem Skoda Octavia illetve Seat Leon/Toledo 1.8T illetve 2.3-sokat is, azok még bele is férnének, tetszenek is, illetve tuningolhatóak(ha arról van szó), bár ezeknél már csak futómű esetleg pár optikai elem kellene! Fogyinál az a +3-4L belefér az nálam havi szinten max 3000-4000 többlet, az élmény viszont felbecsülhetetlen lenne! :)

Az 1.6 benya IV-essel akkor szerencsétek van/volt nagyon soknál a váltóház szegecselés tönkremegy, csak a szerencse kérdése, hogy szétveri-e az egész házat vagy javítható lesz!

2014. febr. 7. 14:01
 7/8 anonim ***** válasza:
Hát igen az élmény is fontos.Nekem is volt már cuprám meg v6-os kocsim is.Azóta is visszasírom őket.Szerintem neked az 1.8 T lessz a legjobb választás.Jó motor meg alkatrész is van rá.
2014. febr. 7. 14:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:

Köszi mindenkinek aki segített!!!

Valószínű 1.8 T lesz, mondjuk ott a turbó mint drága alkatrész, de nagyon bejön így elsőre, ha pedig mégis cserélni kell lesz rá tartalék.

Min. 30.000 lesz havonta rá az egyéb költségeken kívül(tankolás+bizti+adó)+ vagy 150-200.000 vésztartalék...

2014. febr. 7. 15:40

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!