Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Turbo Kit Suzuki Swift GTi-re?

Turbo Kit Suzuki Swift GTi-re?

Figyelt kérdés

[link]



Ha ezt megveszem és összerakatom egy tuning céggel, akkor ez működni fog és tényleg 70+ lóerőt ad?


Ilyen egyszerű, hogy csak megveszem és felszerelik és megy is?


2014. márc. 6. 23:16
 1/10 anonim ***** válasza:

"Ilyen egyszerű, hogy csak megveszem és felszerelik és megy is?"


Nem.

Oda is írták:

"This turbo kit is NOT COMPLETE turbo kit.This kit is for customers custom make or DIY project. Customers also need to custom make the turbo manifold and downpipe for this kit."


Meg vannak neked azok a cuccok amelyeket említenek mint járulékos alkatrészeket?

2014. márc. 6. 23:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:
Hát nincsenek, egyébként ezt valaki lefordítaná?
2014. márc. 6. 23:28
 3/10 anonim ***** válasza:
elosztó és leömlő is kell hozzá, arra térnek ki ők is.
2014. márc. 7. 00:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:

"Ilyen egyszerű, hogy csak megveszem és felszerelik és megy is?"


Nem egészen. Jó eséllyel a turbósítás után a magasabb égéshő miatt a dugattyúd nem bírja sokáig, azt mindenképp cserélni kellene egy garnitúra kovácsolt vas dugóra. A gyári motor sűrítési aránya kicsit magas azzal kezdened kell valamit > zsugorított/rövidebb hajtókarok, hengerfej gépmunka.

Mivel a több levegőhöz több üzemanyag kell cserélni kell az injektorokat is ( ha jól emlékszem akkor a GTi már hengerenkéntis ), de ahhoz már nagyon AC pumpa is kell.


Van még ott mit tákolni ezen kívül is.

2014. márc. 7. 02:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
20%
Attól, hogy most Te turbósítod ugyanolyan sz*r talicska marad.
2014. márc. 7. 08:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:

Nem ilyen egyszerű. Ha nincs kb. 1 millió forintod csak a motorra, akkor felejtsd el.

Kell egy egyedi kipufogó rendszer, egy egyedi szívócső, nagyobb injektor(ok), másik MAP szenzor, mert a gyári nem képes akkora nyomást mérni, mint amekkorát a turbó előállít, az ecu-t át kell írni, de még jobb lenne egy VEMS motor vezérlő, a kompressziót csökkenteni kell, a főtengely és hajtókar maradhat, mert azok 200 lóig bírják, de a dugattyúk cserések. És még csak a motorhoz nyúltál...

Egyszerűen nem éri meg.

2014. márc. 7. 08:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:

Az első vagyok. Bocs, lemaradt a fordítás,de az utánam lévők nagyon jól leírták. Ahogy a többiek is tanácsolták valószínűleg további járulékos költségek is felléphetnek, mert a motorban is kell módosítani.

Én nem osztom a "fostalicska" nézetet. Ha van időd,kedved, pénzed ezekre áldozni akkor meg lehet lépni.Nekem sosem volt suzukim és az efféle tuning is távol áll tőlem, de nem lehet mindenki én - szóval sok sikert a megvalósításhoz, esetleg majd írd ide milyen lett. Műszakilag mindenképp érdekes eredmény lesz!

2014. márc. 7. 09:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
Van rengeteg fanoldal neten ahol a GTI-el foglakoznak, lehet találni igazán dúrva példányokat is, aki szerint meg fostalicska az vagy nem tudja miről beszél vagy hülye.
2014. márc. 7. 17:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
...és piff repül a hengerfej...
2014. márc. 7. 17:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
Ha már lúd legyen kövér alapon túrbósítás közben alápakolnám az összkerékhajtást is. Az már csak filléres tétel :)
2014. márc. 7. 18:04
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!