Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Egy átlagos utcai autó tuningo...

Egy átlagos utcai autó tuningolása hogy működik? Akár optikai, akár motor tuning? Attól kérdem, akiknek tuningolt kocsijuk van.

Figyelt kérdés

Bár nagyon szeretem a tuningolt kocsikat, és érdekel is a téma, de teljesen amatőr vagyok. Bár a saját kocsimat nem akarom tuningolni /nem is nagyon lehetne/, de azért kíváncsi vagyok, hogy megy ez.


Van egy átlagos utcai autód, érvényes papírokkal, mindennel. Gondolsz egyet és tetetsz rá oldalküszöböket, kicsit leülteted az alját, felpöckölteted a motort, keményebb futómű, feltűnőbb festés, neonfény az alvázra /bár ez illegális, úgy tudom/, stb.

Persze vannak típusok, amik jobban tuningolhatók, ezt értem, de a kérdésem most nem is erről szól. Hanem hogy miután kinézted az alkatrészeket, felrakattad, ki is fizetted, utána ezeket nem kell külön levizsgáztatni? Vagy csak kifizetted az árát, felszerelték neked, utána örülsz, hogy ilyen kocsid van? Vagy hogy van ez? Valaki avasson be. :)


Valamint azt is szeretném, akiknek tuningolt kocsijuk van, azt is megírnák, hogy az eredeti tuning előtti autójuk mennyibe került, használtan vették-e vagy sem, illetve az utána való tuning kb. mennyibe került, mit tuningoltak rajta, stb.


Köszönök előre minden választ! :)


2014. márc. 11. 13:48
1 2
 11/13 anonim ***** válasza:

BMW E60 540i 2008

Reggelig írhatnám a listát, hogy mi lett cserélve és/vagy módosítva a kocsin. 3,8 millió Forint ment bele.

Egyedi versenyfutómű, egyedi kipufogórendszer, a motorban és a váltóban nem sok gyári alkatrész maradt. Kívülről csak a változtatható hasmagasságú futómű, a 4 kipufogóvég meg az amerikai M-lökösök árulkodnak.

Kövi projektem már itt áll az udvarban. Németországból vettem sz@rér-hugyér' egy motorhibás E60 520i-t.

Teljesen alap, semmi plusz extra nincs benne. De ilyenre vadásztam.

Úgyis ki lesz belőle dobva minden, súlycsökkentés címszó alatt.