Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Régi Swiftnél mik romlanak,...

Régi Swiftnél mik romlanak, mire kell odafigyelni?

Figyelt kérdés
Hali! Most vettem egy 1994-es Swift Sedant 1.3-ast, fehéret. Megjavíttattam nagyjából mindent rajta amit kellett. Első-alsó lengőkarok újak, új gumik, vezérműszíj-görgő, benzinszűrő, légszűrő, olaj, olajszűrő, kipufogó, szelepfedél tömítés, főtengely szimering tömítés(vagy mi), meg ki kell cserélni a küszöböket, mert eléggé el vannak rohadva, főleg a bal oldal. Váltó elég jó érzésre. Kuplungot nem tudom eldönteni, bajom nincs vele és a szerelők sem említették. Falun vettem egy öreg bácsitól, elvileg 136.000km van benne, 2003-as nyári gumik voltak rajta és nem voltak elkopva(nem semmi), minden eleme gyári a kocsinak, soha nem volt törve. Sokat álldogált szegény attól van a legtöbb baja. Amúgy halk, könnyen indul, jól megy, megkímélt. Írjatok hibákat meg amiket figyelni kell a kocsin, mert mondjuk egy kuplungcsere most elég érvágás lenne ezután a felújítás után. Bocsi, kicsit hosszú lett, köszönöm azoknak akik időt szántak rám. Üdv.
2014. márc. 14. 20:38
 1/5 dani900 ***** válasza:

A féltengelyek nagyon érzékenyek, ha ki van szakadva valamelyik gumiharang, nagyon gyorsan tönkremennek. Ezen kívül még a dugattyúpalást szokott letörni az 1,3-ban.


A kilincsek is el szoktak törni, a külső, és a belső is.


De, amúgy megbízható, ezek a hibák is inkább jellemzőek, de nem gyakoriak, és a rendszeres karbantartással sokáig jó lesz még.

2014. márc. 14. 20:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
A dugattyúpalást letörés javítása az mennyire költséges hiba?
2014. márc. 14. 21:12
 3/5 dani900 ***** válasza:
Eléggé, akár motor csere is lehet, de azért ritkán fordul elő. Én nem tartanék tőle, véleményem szerint azoknak amiknek letört, azok anyaghibásak lehettek, de mivel a tied már ennyi idős, az már bizonyított.
2014. márc. 14. 21:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen a válaszokat, ha valami eszedbe jut még jöhet, figyelem egy pár napig. :)
2014. márc. 14. 21:17
 5/5 Zebra3328 ***** válasza:
Az enyém is állt kb. 2 évet, közben beszorultak a féknyereg vezetőcsapjai. A dugattyúpalást törésétől szerintem nem kell tartanod, mert az tudomásom szerint a 16 szelepes 1.3-as motorokra jellemző (GTI-k?)
2014. márc. 14. 23:42
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!