Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Gyűrűzés után egyre nagyobb...

Gyűrűzés után egyre nagyobb olajfogyasztás. Mennyit bír még?

Figyelt kérdés

Vettem fél éve egy öreg dízel csotrogányt(29 éves), Opel, persze hogy az eladó nem mondta, mennyi olajat fogyaszt. De amúgy is szét kellett szedni a motort, mert bugyborékolt a kiegyenlítőtartályba, és felfújta keményre a csöveket.

Ha meg már szét volt szedve, meg lett gyűrűzve a motor, de volt már válla a hengereknek, de belerakva a hengerbe az új gyűrűt, a két vége között minimális volt a hézag.

Kb 3 ezer km-ig, semmi olajat nem evett, majd utána elkezdte enni apránként. Most kb 5000km/1 litert ehet.

Goetze gyűrűkkel lett összerakva, NFORM változattal, pl a Tarabusi az sokkal lágyabb volt, néztem olyat is.

Van rá esély, hogy 10000km múlva ott vagyok, ahol voltam?

Aki csinált már ilyet, attól kérdezném.

Köszi.



#gyűrűzés #goetze
2014. márc. 21. 07:18
 1/8 anonim ***** válasza:

Nekem még azt tanították vagy 20 éve, hogy a többrészes Goetze gyűrű az utolsó kísérlet a haldokló motor felélesztésére!

:)

2014. márc. 21. 08:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
mivel lathatoan nem ma kezdted, ezert laikuskent mondom azt, hogy ennek a motornak annyi. 30 eves Opel diesel motor, gyanithatoan boven tul a felmillio kilometeren, ezt mar hiaba gyuruzod, foleg ha a korabbi tulajdonosok nem tartottak normalisan karban. lehet hogy egy bontott motorral jobban jarsz, mintha ezt probalnad eletben tartani...
2014. márc. 21. 08:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
Csek megjegyzem hogy az új gyűrűket a henger felfúrása után (hogy a válla eltűnjön) szokták belerakni.
2014. márc. 21. 08:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:

szokták, nem szokták, azért kérdeztem, próbálta-e már valaki a Goetze gyűrű variációit ilyen esetre. Van a passform, normform, stb...

Ezért írtam, nem laikusokat kérdeztem, meg aki csak hallott róla, meg olvasta a fotelból a fórumokban.

2014. márc. 21. 08:56
 5/8 anonim ***** válasza:

Ha már válla volt miért nem lett felhónolva a következő túlméretre, és új dugókkal gyűrűkkel összerakva?


Naná hogy nem fogja sokáig húzni, gondolhatod mennyi olaj tud szorulni az olyan helyekre ahol már teljesen eltűnt a hónolás jótékony nyoma...


Mondjuk ha gondolkoztál volna mielőtt döntöttél hogy csak gyűrűzöd, akkor most nem kéne majd szétszedni megint a motort hogy rendesen fel legyen újítva. De gyanítom hogy cseremotor lesz ebből a dologból...

2014. márc. 21. 15:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

kakszilajos! Harmadik vagyok és ugyan erre céloztam amit te is írtál, viszont a kedves kérdezőnknek ez nem jut el a pici agyáig. Miért kérdezi mások véleményét, ha nem is azt akarja hallgatni, hanem a maga kis elméletét szeretné ha helyeselnénk, mindeközben bennünket hív fotelban ülő akárminek. Én feladtam! Felőlem befőttes gumigyűrűt is tehet rá, sőt szerintem Goetze gyűrűt is kéne bele tankolni.


Idézném a kérdésed utolsó előtti mondatát!

"Aki csinált már ilyet, attól kérdezném."

Bocs, hogy ekkora f.a.s.z-ságot még egyikünk sem csinált.


Amúgy ha nem teszel bele motorolajat, akkor nem fogja enni! Kedves kérdező, te a segítséget akkora arccal utasítod vissza és hajtod tovább a hülyeséget, hogy megérdemled ha tovább szívsz az általad "dízel csotrogánynak" nevezett vassal

2014. márc. 23. 21:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
Goetz gyűrű ide, vagy oda, gyűrűzés előtt fel szokták fúrni a következő túlméretre, hogy a henger válla eltűnjön és ne roncsolja a gyűrűt.
2014. márc. 23. 21:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim válasza:
Ha egy 29 éves opel 5000km/1liter olajat eszik akkor hálát adok a magasságos atya úristenek hogy saját maga hasonlatosságára engem is megteremtett.
2018. szept. 20. 20:55
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!