Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Üdv. Van egy s51-es simsonom...

Kaszablanka kérdése:

Üdv. Van egy s51-es simsonom aminek 70/4es hengere,70es tuning hengerfeje,70es sport főtengelye, keystone egy gyűrűs dugója, vape gyújtása és 19es amal karbija van. Ezek új dolgok a simsonbolt.hu-ról. Nehezen indul. Mi lehet a baj?

Figyelt kérdés
A problémám az hogy hidegen izzadásig kell rugdosni hogy beinduljon. De ha meleg akkor egyből indul. Itt a fórumon olvastam hogy 1,4mm-re állítsam az előgyújtást. De valahogy nem stimmel ez az adat. Mert más a dugó teteje mint a gyári dugóé "laposabb". Meg a robbanás tér is más a dugó meg a hengerfej miatt. Mi lehet a baja?

2014. márc. 25. 14:19
 1/7 anonim ***** válasza:
Előgyújtásnak annyiban van köze az indításhoz, hogy ha túl nagy, akkor nehezen indul a motor, és melegen kopoghat is, szóval nem érdemes nagyobbra venni a megadott értéknél, a túl kicsi előgyújtás meg a motor erejét csökkenti, nem véletlenül találtak ki egy optimális értéket. Szerintem egyszerű karburálási hibával állsz szemben.
2014. márc. 25. 15:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 kata kata ***** válasza:
Szívató körül keresgéld a hibát.
2014. márc. 25. 16:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:
Szerintem a karbi jól van beállítva. Csak a levegő csavart meg a súbert tűt tudom állítani. A súbertet már minden ponton próbáltam. nem nagyon játszott szerepet. A levegő szerintem jól van belőve mert gázadásnál egyből veszi a lapot és nem jár hülyén, sőt elég stabil az üzem... De ez a kopogás amit említettél az viszont van egy kicsi. Lehet hogy hangolnom kellene egy picit a gyújtáson ?
2014. márc. 25. 19:32
 4/7 anonim ***** válasza:
kopogás kicsi se legyen, mert az kinyírja a csapágyaid 100km alatt... csökkentsd az előgyújtást
2014. márc. 25. 20:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:
Állítani fogok rajta. Csak valahonnan meg kell szereznem az előgyújtás mértékét.
2014. márc. 25. 20:35
 6/7 anonim ***** válasza:

Az előgyújtást állítsd 1,4-re, tegyél bele egy NGK B9HS gyertyát, az Amalt meg dobd jó messzire, és tegyél fel egy Dellorto PHBG 19-et.


Egyébként, ha szívatóval nem indul hidegen, az beállított gyújtás esetén karburátor probléma.


A gyertya milyen színű?


A dugó teteje nem befolyásolja az előgyújtás mértékét, nem attól függ, hanem a henger vezérlésétől, löketétől, valamint a hengerfej alakja befolyásolja.


Az én motorom 1,25 mm-rel megy, szintén 70/4, viszont hidegen 3.-ra indul, melegen elsőre.


Feltételezem, nem cseréltél fúvókákat, pedig esélyesen szükséges, így addig nem is lesz jó, míg be nem karburálod rendesen. Egy faragott motor mindig sokkal érzékenyebb a beállításokra, mint egy széria.

2014. márc. 26. 02:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:
Az említett NGK gyertyát használom (Ezt ajánlották a boltban/fórumon) Őz-barna színű használat után. A gyertya a 2. rúgás után benzines. Az a poén az egészben hogy ha rúgdosom és teli gázt húzok akkor kapja el. És addig kell játszani a gázzal még nem áll be az alapjárat. Szívatót használok. Nem értem ezt az egészet... Szerelőhöz meg sajnos nem merem elvinni mert egyszer elvittem egy mocit hogy lője be... SZólt hogy kész kb 1-2 nap múlva... És az ökör állatja valahogy letörte a dugó szoknyáját. Tehát nem merem.
2014. márc. 27. 18:10

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!