Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Külföldi okmányokkal megéri...

Külföldi okmányokkal megéri autót venni?

Figyelt kérdés
Az ilyen autókat valamennyivel olcsóbban adják, de miért? Van ennek valami hátulütője? Mi különbség a külföldi, és magyar okmányokkal rendelkező használt autók között?
2014. márc. 28. 12:39
 1/7 anonim ***** válasza:
A külföldire a magyar autó átírási költségein felül még fizetned kell regisztrációs adót is.
2014. márc. 28. 12:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:

Köszönöm szépen a választ!

Akkor csak regisztrációs adó van, ha az autó külföldi?

És mennyibe szokott ez kerülni(százezrekről vagy tízezrekről van szó)? És ezt egyszer kell fizetni?

Lassan már a levegővétel után is adózni kell.:/

2014. márc. 28. 13:15
 3/7 anonim ***** válasza:
Január egy óta van regisztrációs adó és vagyonszerzési illeték is. Ez egy fiatalabb autónál 6 számjegyű pénzösszeg.
2014. márc. 28. 13:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
75%

Mert ezeket direkt eladásra hozzák az emberek. Külföldön meglátják ezek a ravasz emberek, hogy milyen olcsó, majd jól behozzák, hogy eladják nagy haszonnal.

Miért olcsó külföldön? Mert nehéz eladni 500 000 - 750 000 kilométerrel az órájában, és mert sérült, a jobb életszínvonalon élő nyugatiak meg akkor már vesznek egy újabbat, minthogy a régebbit megjavíttassák. A magyar meg behozza, a sérülést megcsinálják okosba, az órát visszatekerik 200 000 kilométerre és mehet is eladásra. Nagy biznisz ez sajnos. Saját honfitársaikat verik át. Én egy ilyet se vennék meg, akkor inkább személyesen mennék ki külföldre és ott venném meg, de ott sem egy török, vagy keleteurópai autóneppertől, mert azok is átvernek. Hanem csak magánszemélytől, vagy autószalontól vennék beszámított autót.

2014. márc. 28. 15:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
64%

Nem, azért olcsóbbak a használtautók külföldön, mert ott az öregebb, rosszabb környezetvédelmi besorolásba eső autók után nagy összegű adót kell fizetni, ezért (is) inkább eladják az öreg autókat.


Az a hátulütője, hogy azért ott is vannak sz*rok és kifogsz egyet, ha nem értesz hozzá.

2014. márc. 28. 18:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
100%

De ha ennyire nem tudnák, vagy nem akarnák fizetni az osztrákok, vagy a németek, a svájciak ezt az adót, akkor miért látni náluk is régebbi kocsikat?

Úgy néznek ki, olyan szegénynek az osztrákok és a németek, svájciak, hogy nem bírják fizetni az adót? Inkább megveszi sok tízezer euróért az eggyel vagy kettővel jobb besorolású újabbat, mint egy kicsivel több adót fizet?

Nekem még mindig az a verzió a logikusabb, hogy mivel ők jobb életszínvonalon élnek, ezért a régebbi, levetett, elhasznált autóikat megtehetik, hogy bagóért elpasszolják. Nem sok olyan behozott használtautót láttam még, amibe ne lett volna valós 300 000 - 400 000 kilométernél is több és akkor még csak a 3-4 éves autókról írok, a népszerűbb 10-12 éves autókban még több van.

Nem minden idősebb autót szórnak ki. Ami jó és mégis keveset futott, azt nem adják el, hanem használják, vagy ha eladják akkor lecsap rá a rokonságban valami ifjonc. A válság óta az egész világon jobban megbecsülik a használtabb autókat.

Legfeljebb a hozzánk hasonló rátarti népek nézik le, ha valaki idősebb autóval mászkál.

2014. márc. 28. 19:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
100%
Van egy bizonyos életkor/futás ami után célszerűbb eladni és venni egy másikat, mint az előforduló hibákat megjavítani.
2014. márc. 28. 20:05
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!