Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Belarus MTZ 820.4 (nagykerekű)...

Belarus MTZ 820.4 (nagykerekű) vélemények? előny-hátrány stb, ha lehet részletesen

Figyelt kérdés
2014. ápr. 6. 18:56
 1/4 anonim ***** válasza:

Huh tesó szerintem keress valami agri fórumot mert itt nem mész sokra..

Nálunk a 820.2-es van elterjedve és nagyon megbízhatóak.Pedig már több mint 2000üó van bennük.A .4-es ugyan az.Egyedül a porlasztót említik mint különbség,mert a 820.4-es már környezet barátabb kivitel.De ugyan olyan erős mint a .2-es.Váltó nincs túlbonyolítva,hidraulika sem.Orosz és kész..:) Mi egy homlokrakódós változatot szereltünk és annyi volt vele,hogy az egyik cső nem volt megfelelően meghúzva és csöpögött az olaj.Hozzá teszem napi használatba van az a .4-es és semmi baja nincs.Valahogy 1200üó lehetett benne.

Felénk mindenki a DEUTZ motoros gépekre esküsznek,és lehet,hogy igazuk van.

920.3-al dolgozgattam,jó kis gép volt.3-as ágyekét vitte ,mint a szél.

2014. ápr. 6. 21:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

Turbó nélkül lomha f.os ha talajmunkázik, és ez igaz az összes szívómotoros istenített hidasra.

A nagyobb súly és kerekek végett valamivel jobban tapad, de megmaradt a szöghíd közepe ugyanazzal a kihajtással az elsőhídhoz szintén a kúp-tányérkerékkel.


Maradt a hátulja is ugyanaz, féltengelyekkel együtt, így az könnyebben törhet.

A kuplungházat is szereti tördelni ha sokat megy mélyedéses terepen és állandóan nekiütközik a híd a vázhoz, mert ugye a motortartó keretet "erősítették", de nincs semmi segédváz így a nehezebb elejének a terhelését az veszi át és csavarja, feszítgeti.


Volt már rá precedens, hogy álltóhelyében összecsuklott, mert elvált az öntvény. Az mondjuk /2 volt, de mindegy milyen számozásokat adnak ezeknek, minden porcikája maradt a régi!

2015. ápr. 16. 23:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:

"Pedig már több mint 2000üó van bennük.

van az a .4-es és semmi baja nincs.Valahogy 1200üó lehetett benne."


Akkor azok még éppen, hogy be voltak járatva.

Ha 7-8000 üzemórásról írogatnánk akkor az már valami lenne, csak abból van kevesebb példány, főleg ha a szükséges kopóalkatrészeken kívül nem volt más cserélve olyan meg még úgy sem. :)


De az újakra a fordítottja már a jellemzőbb, és még 2000 órát sem bírnak javítás nélkül, főleg a kérdés témája, mert a lemezes minszkiek sokkal hitványabbak a műanyagosoktól is. :D

2015. ápr. 17. 00:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 Vitkó Martin válasza:
Nagyon jók nekünk a céges 4 éves 4000 üzemórával és még nem volt nagy baja (csak szilentek , meg egy első kuplung a kardánba) tehát zsír kis gépek és nem lomha 40-et viszi gyárilag!
2015. júl. 16. 21:24
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!