Simson Schwalbe betolt levegő csavarral miért nem áll le?
Üdv mindenkinek!
A karburátor most lett felujitva, gyujtás beállitva, megszakitó is, szimeringek cserélve,és egyszerűen amikor elzárom a levegőcsavart teljesen nem áll le a motor.Valahol falsot kap, de nem tudom hol.1977-es Kr51/1-es (star blokkos) Simson Schwalbe.Ekezdtem "tapogatni" hogy hol szivhat de semmi eredmény.Lehet a karbival lehet valami ? Egyedül a levegőcsavart nem cseréltem még ki.
Mi a fenének kellett tönkre tenni a jó karbit? Tegyél vissza minden eredeti alkatrészt a karbiba. Amíg eredeti az alkatrész, addig használjuk, amíg csak szusszal bírja, mert az utángyártott cuccok eszméletlen rossz minőségűek. Azaz ha a megszakító gyári volt, akkor egy alapos reszelés után tedd vissza, mert azzal kimotorozol a világból. A kondi ha működött, akkor dettó tedd szépen vissza.
Ezek után térj vissza a problémára, mert könnyen lehet, hogy el is múlik.
Üdv!
Ez a motor az elmúlt egy évben szét volt hajtva teljesen,a megszakitó teljesen beégett, kondi tönkrement, majdnem a teljes gyujtás cserés volt, karbiról nem is beszélek.....
Tisztában vagyok vele hogy utángyártott alkatrészek annyit érnek amennyit, törekszem az eredetiségre, és a minőség megörzésére!
Na akkor mondom.
Uszó alsó fedele eltörve.
Tűszelep berohadva.
Dúsitófuvóka beletörve.
A többi pedig zöld a belerohadt benzintől.
Igy már világos ?
Szegény motor nem szinplán hajtva volt, hanem roncssá hajtva. A lendkerék akkor tud hozzá érni a tekercsekhez, ha a csapágyak már annyira ki vannak kopva, hogy csoda ha még nem esett szét.
A zöld nem probléma, mert az csak felület oxidáció a víztől.
Akkor az a megszakító már nem volt eredeti.
Akkor én eme sorrend szerint járnék el:
1. a tű középen van?
2. a főfúvóka 67-es? Tényleg 67-es?
3. az alapjárati fúvóka megfelelő méretű? (nem tudom már mekkorának kell lennie, de csak akkor érdekes, ha már cserélve volt)
4. a szivató rendesen zár?
5. a levegő szabadon áramolhat a járatokban?
Ha ezek közül egyik sem, akkor érdemes megnézni még egyszer megnézni az előgyújtást, és a szikra erősséget. Ha ezek sem problémásak, akkor gond lehet még a kipufogó, illetve a szimeringek is.
Ha SKF szimeringek vannak benne, akkor szed szét ismét és cseréld ki a helyi boltban kapható "száz forintosra", mert az nem fog elengedni 200 km után.
"Akkor az a megszakító már nem volt eredeti."
Eredeti is lehetett, csak épp a simsonosok 90%-a sose tesz műszerolajat a kenőfilcre!
Ja, hogy nincs is benne nagy részükben?
:D
Egyébként meg nem kell leállnia teljesen betekert levegő csavarral sem!
Nem 67-es fuvóka volt benne hanem 70-es, köszönöm szépen a segitséget!
Most már oké, vagyis nem oké hanem tökéletes!
Köszönöm szépen a segitségeket!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!