Miért melegszik a víz ennyire?
Van egy f astra 1.4 8v-m(x14nz)
ha sokáig autózom városban, 100 vagy a fölött van a vizem és nem megy le magától,szinte folyamatosan kell maxon fűtenem hogy pirosba ne menjen!
megnéztem ma reggel melegedés közben,felső cső hamarabb melegedett,90 felett már az alsó cső is követte.ezért úgy gondolom a termosztátnak nem lehet baja, ha bár nem tudom számít e hogy a tartályban nem volt meleg a víz!?
A ventilátor 98-100 között kapcsolt, de le is állt 1 másfél perc után, úgy hogy vissza sem hűlt, mutató maradt 100-on!mi lehet a probléma? valami jeladó?vagy mutató?
A F Astráknak valamiért nagyobb hőfokra tették az üzemi hőfokot a Kadettekhez képest, pedig ugyanaz a motor van mindkettőben...
Ráadásul volt olyan Astra is, amiben nem is volt relé a hűtőventilátorhoz...be is égett hamar a hűtő gombája.
De hát az Opel is csak a 90-es évek elejéig csinált jó autókat, biztos rájött, nem bolt, ha tartós valami.
Tegyél bele egy kisebb hőfokon kapcsoló gombát a hűtőbe, de előtte takarítsd ki az egészet.
Valóban az Astra vízhőfoka kicsit magasra sikeredett az Opelnek, nekem is városban gyakran járt a ventillátor.
Érdemes megnézni, hogy mi van a termosztáttal. Lehet hogy későn nyit, vagy nem teljesen nyit ki. Azt nem írtad hogy cserélték volna. Ha az rossz, könnyen hengerfejes lehetsz! A termosztát kb. egy ezres, és otthon szépen ki tudod cserélni. Igaz a vezérlés miatt kicsit nehéz, de ki lehet cserélni. Én a C14SE-ben 3 év alatt 2× cseréltem, mert melegedtem.
A hűtő is lehet koszos valóban, azt is kellene néha takarítani.
Normálisan lelégtelenítettek a szivattyú csere után? Lehet hogy levegős vagy még. Lecsavart víztartály sapkával kerülj vele párat, de nyisd rá totál a fűtést!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!