Milyen autó a BMW 320 (2008, benzin, diesel)? Mennyire jó és 3.500. 000 HUF-ért lehet jót venni?
A BMW nem azért a legkeresettebb prémiumautó, a Merci és az Audi előtt, mert megbízhatatlan lenne.
Azt hogy dízel vagy benzin attól függ hogy városi rövid távokra kell vagy sokat mész vele.
3.5 millióért nem lesz könnyű találni, 4 millió körül kezdődnek a jobb állapotúak.
Nem azt mondom, hogy megbízhatatlan. De ne keverjük össze azt, hogy valaki újonnan vesz egy prémium autót azzal, hogy valaki bevállal egy 6 éveset.
Én ismerek olyat, akinek N47-es 320d-je volt, megvette 3 évesen és szívott vele. Ezekben extra hamar halnak a Mitsubishi feltöltők - a többiekhez képest - és ha annyira gatyára ment, akkor bizony 300 fölött van egy új.
Amúgy rendesen szedi a lábát a 177 lovas dízel és irtó jól fogyaszt, nekem nincs ezekkel gondom. Csak felhívtam a figyelmét, hogy kétszer nézze meg mibe vág bele.
E90-ből az M47-es motorok ( amikkel 2007-ig szerelték ) úgy tudom megbízhatóbbak, mint az utódok.
Az N47/N57-nél a vezérműlánc a típushiba, M47/M57-nél meg a pillangószelepek, szóval az se jobb, a BMW egyre inkább követi azt a tendenciát, hogy minél nagyobb hasznot termeljen, megvannak a maguk statisztikái, amik azt mutatják, hogy az 1. tulajdonos legfeljebb 150 ezer km-ig tartja meg az autót, aztán továbbadja, tehát addig legyen jó a gép, amíg a sokat tejelő ügyfél kezei között van, hogy újra BMW-t vegyen, aztán hogy utána a 2. tulaj 150e km fölött mennyit szív vele, és hogy mennyi pénzt locsol rá, az már magasról le van szarva, pontosabban nincs, mert még az alkatrészeken is jó sokat lehet keresni, ezt hívják tervezett avulásnak...
Sajnos az ilyen korú prémium dízelekben nehéz olyat találni, ami nincs még túl ennyi idős korára legalább 150 ezren... (nem óra szerint)
Viszont ha már választani kéne, akkor inkább a régebbi M47/M57, mert a pillangószelepeket le lehet dugózni viszonylag olcsón, de az N47/N57 vezérműlánc cseréje egy kész vagyon, mert ki kell szedni az egész motort a kaszniból (a motor hátuljában van a vezérmű...)
BMW dízelt nem vennék, benzinest viszont minden további nélkül.
4-es Nagyon nagy igazságot mondasz.
A BMW már nem a régi, a profitnak van alárendelve minden, most már sajnos a műszaki megoldásaik is.
Az Auto Bild magazin az 528i tartós tesztje (10000km) után szétszedte a motort, a hengerfej el volt repedve, a hengerfalak meg foltokban kopásnyomot mutattak, de elintézték annyival, hogy nem gond, mert semmilyen hibára utaló jel nem jelentkeztett a használat alatt. Hát LOL.
Nem vagyok benne biztos, hogy ennyiért árulják a legjobbakat.
Nem vagyok kifejezetten bmw-ellenes, de azt kell mondjam ilyen 320ban ha benzines ha dízel, nem gondolkodnék mert nagyon sokat hoztak be külföldről. Mostanában kezd csak alábbhagyni a bmw-mánia. Már ez az alábbhagyás se segít azon hogy ezeknek a 320d-knek az ára hatalmas zuhanásban lesz a túlkínálat miatt, meg hogy a behozott nagyon sokat futottakat, agyonhasználtakat nagyon nyomott áron adják. A legszakadtabbak már most is hulla olcsók. Ha mindenképp 320 kell akkor csak benzinesben, a dízelnek nincs jó híre még a szerelők között se.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!