Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mitsubishi pajero 2?

Mitsubishi pajero 2?

Figyelt kérdés
Mi a véleményetek a 3 ajtós, 2. generációs pajero-ról? 2.5-ös dízel motorral első autónak ideális lehetne? Legfontosabb, hogy terepen jó legyen, ne legyen túl kicsi és az olcsó fenntartás. Esetleg tudtok ennél jobbat 800 ezer forintig?

2014. júl. 3. 17:41
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:
100%
Véleményem szerint első autónak egy kicsit nagy, még ha terepezésre veszed akkor is. Az mellett 800-ért nehéz lesz jó állapotút találni belőle. Esetleg Vitarán nem gondolkoztál még? Kényelmes, könnyen kezelhető, terepen is jól viselkedik és a fenntartása sem kerül sokba. A 3 ajtós kabrió egy bohém járgány, ha meg szükség van a csomagtérre, akkor egy 5 ajtós jó választás lehet. 8 kilóért pedig már egész jókat lehet venni.
2014. júl. 3. 18:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 A kérdező kommentje:
Köszi a választ, én most mitsuból ezt találtam: [link] egész jó állapotú, mondjuk egy kabrió jobb lenne, de az egy százassal több. Igen, a vitarát néztük, apa azt ajánlja inkább, de szerintem túl kicsi. Szűk a hátsó sor, és nagyon kicsi a csomagtartója, egyébként nekem az is bejön. Az öt ajtós szóba se jöhet, túl hosszú és könnyebben felakad. Néztem még az 1. gen discovery-t is, de az csak lemeztetős kivitelben kapható, és hát angol beteg :) ahhoz képest egyébként elég jókat hallok arról is. Még nem idén fogom megvenni, abban reménykedek hogy lejjeb megy majd az ára.
2014. júl. 3. 19:07
 3/17 A kérdező kommentje:
Különben stabil jövedelemmel nem rendelkező fiatalemberként egyáltalán fenn lehet tartani normálisan a pajero-t? Úgy hallottam, hogy a hengerfejek és a gumialkatrészek állapotára figyelni kell, mert nem kicsi fejfájást tud okozni, ha elromlik. Már ha elromlik.
2014. júl. 3. 19:10
 4/17 anonim ***** válasza:
100%
10-12 litert fogyaszt, nagyon bután viselkedik aszfalton, kényes az izzítógyertyákra, terepen viszont nem rossz. Nem egy tipikus első autó.
2014. júl. 3. 19:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/17 A kérdező kommentje:
Nekem sem tipikus igényeim vannak :D 2 évesen már off road fesztiválra jártam, úgyhogy a terep fontosabb, mint az aszfalt. Viszont hogy úton ügyetlen, az az 1. vagy 2. gen-re vonatkozik? Bár szinte mindegy, akármilyen 10-20 éves terepjárót nézek, egyik se egy nagy aszfaltbetyár.
2014. júl. 3. 19:39
 6/17 anonim ***** válasza:
100%
A linken már nincs hirdetés! Ha kifejezetten off road-ra kell és a Vitara kicsi, akkor maradj a Pajero-nál, vagy esetleg egy rövid Patrol sem rossz. Nekem most egy 96-os Discovery-m van de ezt nem tudom nyugodt szívvel ajánlani. Igaz, hogy terepen nagyon jó, de ezen mindig szétesik valami, pedig nem is csapatok vele, szinte csak vontatásra használom. Előtte Vitarám volt, azt két évig hajtottam teljesen lepukkant állapotban, de sosem volt semmi baja.
2014. júl. 3. 21:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/17 anonim ***** válasza:
100%
Hát nem tudom, hogy 1. gen. Pajeszből milyen választék van, de azok már nagyon öregek.
2014. júl. 3. 21:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/17 A kérdező kommentje:

Köszi, ezek szerint most vitték el, mikor beraktom még jó volt. Itt egy másik nem drága, de használhatónak tűnő paj 2 [link] ez jobban tetszik (és aszfaltbarátabb) mint az 1. gen kockapajero. Ez úgy tűnik, hogy kevesebbet eszik, mint a régi, ez "csak" 9-10 átlagba. Néztem vitarát, az 7-8 litert füstöl el.

Discovery tulajdonossal találkoztam, neki 1. gen automata váltós volt, azt mondta hogy azért vett ilyet mert kényelmes, nagy és ezt fent tudja tartani, nincs különösebb baja. A fórumokon is vegyes vélemények vannak, van aki 8 év alatt csak hátsó fékbetétet cserélt, mást nem. Következő hozzászóló meg panaszkodik a rozsdára és ahogy mondtad, a széthulló alkatrészekre. Ezek szerint a disco kiesett. Engem a hatalmas beltér, a tágasság fogott meg benne, de alkalmi munkákból ezek szerint nem lehet fenntartani. Maradt a vitara 1.6 jlx 3 ajtós cabrio és a pajero 2 2.5 td (ebből is lehetőleg cabrio).

Következő kérdéseim: szerintetek a ponyva vagy a levehető keménytető a jobb? (A ponyva azért jó, mert út közben le lehet venni és betenni a csomagtartóba, de könnyebben sérül és kivágják a tolvajok. Meg talán kevésbé biztonságos is). [link] ez például tetszene, de csak ponyva van hozzá.

Másik kérdésem, hogy a pajeronál ezek a jelzések, hogy gl, gls és glx ezek mit jelentenek, és mi a különbség közöttük?

Eddigi válaszokat köszönöm, ment a pacsi mindenkinek.

2014. júl. 3. 21:50
 9/17 anonim ***** válasza:
100%

12 éves a céges pajero pick up

2.5 tdi

300 van benne, gyári turbó, de más dolgokkal volt gond.

Aszfalton se megy 8 liter főlé, de terepen sem megy 10 főlé.

Viszont nehezen fordul, ha megcsúszik tehetetlen.

2014. júl. 4. 00:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/17 anonim ***** válasza:
100%
A Vitarát csak azért adtam el, mert gyenge volt a vontatáshoz. A Discovery-be meg könnyű beleszeretni, ha meglátja az ember azt a hatalmas belsőt, a közel 2 m-es magasságot és azt a brutális merev hidas hajtásláncot. Az állandó 4x4 is jó dolog a terepen meg télen. Mivel szakmabeli vagyok egy felújításra várót néztem ki magamnak. Több mint egy évig tartott mire találtam egy megfelelőt és közben bejártuk az egész országot. Erre készülj fel! Három hónapig javítottam, gyakorlatilag az összes gyári hiba előjött rajta a kasznizástól kezdve, az elektromos ablakokig, de azóta is rendszeresen szétesik valami rajta. Viszont az alkatrészek nem drágák hozzá, bontott is van, Angliából pedig mindent meg lehet rendelni. Valójában nagyon szeretem, a párom is imádja vezetni, de a sok apró bosszantó hiba miatt már komolyan fontolóra vettem, hogy lecserélem egy Pajero-ra. Persze ha értesz az autókhoz és imádod szerelni, akkor a Disco-val egy jó hobbira tehetsz szert :) A Vitaránál a ponyva nagyobb szabadságot ad (bármikor felteheted), de ha utcán parkolsz, akkor talán jobb lenne a kemény tető. Sajnos a hirdetésekben, a fotók és a leírások alapján abszolút nem lehet megállapítani az autó valódi állapotát. Mindenképpen egy szakemberrel történő megnézetés kell! Kb. 25-30 Discovery-t megnéztünk mire megvettem, de elképesztő hulladékokat akartak ránk sózni 1 guriga körüli áron, hibátlanként hirdetve. És ez független attól, hogy magánszemély, vagy kereskedő!
2014. júl. 4. 07:54
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!