Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Simson hengerből melyiket...

Simson hengerből melyiket vennétek meg?

Figyelt kérdés

Üdv!

Lenne két hengerszett, 60 ccm, dugattyúval.

Az egyik lengyel 7900 ft, a másik MZA 12900ért.

Megéri azt a plussz 5ezer forintot?

És még egy kérdés, a 60-as dugattyú csapszegjére ugyan akkora tűgörgő kell, mint a gyári 50-esre?

Köszönöm a válaszokat.



2014. júl. 30. 17:02
 1/9 A kérdező kommentje:
Talán kell valami módosítást végezni? Gyári 50-es henger volt rajta, dugattyú eltört, összeba*szta a hengert, és a hengerfejet is.
2014. júl. 30. 17:06
 2/9 anonim ***** válasza:

Nem értek ezekhez a Simson hengerekhez, de garantálom neked, hogy mindkettő olyan trágya minőségű, hogy öröm nézni.

Ezek még a bejáratás alatt meg fognak szorulni.


Valami minőségibbet kellene venned.

2014. júl. 30. 17:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:

#2-es.

Itt már sajnos nincs minőségi cucc.

Am lengyelt semmiféleképpen sem! Mza-ból is vannak hamisított szarok. De vagy mza vagy almot. És igen ugyan akkora tűgörgő kell rá.

2014. júl. 30. 18:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
Hát igazából az MZA is szar csak kicsit drágábban. Használható ugyan, de felszerelés előtt az öntvényhibákat ki kell pucolni a járatokból. Németországból elvileg lehet jó hengert is szerezni, de az egy vagyon. A dugattyú viszont sarkalatosabb kérdés, mert az MZA-s az igényli az 1000km bejáratást, és utána se lehet felhőtlen vigyorral teligázt húzni a motornak. Én azt csináltam miután megragadt, hogy ahol kopásnyomok voltak a dugó, azokat tűreszelővel megreszelgettem, mert az a kopások azt mutatják hogy hol súrlódik jobban a dugó a hengerben. Ezt egyébként egy neves ausztrál tuningmester egyik könyvében olvastam és bár elég durván hangzik nekem bevált ez a fajta korrekció. Csapszeg tűgörgő ugyanaz a 60-ashoz is.
2014. júl. 30. 20:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 A kérdező kommentje:
Köszönöm a kimerítő választ! :) Ment a zöld
2014. júl. 30. 21:15
 6/9 anonim ***** válasza:

#4-es!


"Én azt csináltam miután megragadt, hogy ahol kopásnyomok voltak a dugó, azokat tűreszelővel megreszelgettem..."


Ezt ugye te magad sem hiszed el?


Nekem a lengyel "szar" van és bejáratás alatt sem szorult meg egyszer sem.

Bejáratásra ajánlott:

- kisebb hőértékű gyertya pl:NGK-B6HS,

- olajosabb keverék 1:50 (5L benzin 1 dl olaj) helyett 1:30 (3L benzin 1 dl olaj)vagy 1:40 (4L benzin 1 dl olaj)

- súbertűn emelni hogy dúsabb keveréket kapjon a motor

- nem nyelezni a gépet, nem korán de nem is későn felváltani és kb 10 km-enként megállni hűteni a gépet.


Tűgörgőből ugyan akkora kell, ebből viszont ajánlott normálisat venni. Tessék befáradni egy SKF boltba és nem a motoros boltban beszerezni. Szimmeringekkel szintén!

2014. júl. 31. 10:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 A kérdező kommentje:

Holnap reggel megyek pont egy SKF boltba, cserélem az összes csapágy-szimering sort, ha már szét van húzva.

Általában 1:40-es benzinnel járok, 1:50-essel azt tapasztaltam hogy melegedett keményen. Inkább füstöljön mint megragadjon.

Köszi "utolsó" a választ! :)

2014. júl. 31. 22:38
 8/9 anonim ***** válasza:

Nekem almot henger, mza hengerfej, dugó, gyűrű van benne. 60-as henger. Eddig 2000 km-t tettem bele és semmi baja sincs.

Ilyet vettem: [link]

[link]

[link]

Ezekkel raktam össze, és eddig még tökéletes. 500km 1:30 keverék, utána 1:40.

2014. aug. 1. 19:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 A kérdező kommentje:
Köszönöm!
2014. aug. 4. 10:59

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!