Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » No comment: Passat 1.9 tdi vs...

No comment: Passat 1.9 tdi vs sx4?

Figyelt kérdés

Nem ez nem olyan kérdés hogy melyik van, hanem az hogy minap cammogok a családi Sx4-el, (1.5. 99) olyan 90-100 körül, látom a visszapillantóban a b5 Passat-ot, (tudjátok nincs márkajel, a gagyi xenon, szekér kerék, fólia, vágott rugó)

Elmegy mellettem, nem zavartattam magam, hosszú egyenes szakaszon feltorlódott a kocsisor egy kamion miatt, a passat-os elkezdte előzni őket, én meg uzsgyi utána... jött a kojt rendesen belőle, fulladtam meg... no mind1 beáltam a seggébe, kocsisor leelőzve... magam is meglepődtem 140-150Km/h-nál megadta magát a tudomány, most létezik hogy ezek az autók ennyire szar állapotban vannak már? Jó mondjuk gondolom a 90-110 lovas változat amúgy sem egy erőgép... dehát basszus...



2014. aug. 3. 00:27
1 2 3 4
 1/31 anonim ***** válasza:

Nagyon menő vagy. (gondolom, erre a válaszra vártál)

Egyébként ha ez országúton történt, akkor nem lehet, hogy nem akart 150-nél gyorsabban menni 90 helyett?

2014. aug. 3. 01:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/31 anonim ***** válasza:

"jött a kojt rendesen belőle, fulladtam meg... no mind1"


Inkább ez a no comment:)

2014. aug. 3. 01:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/31 anonim ***** válasza:

Meséld el nekem, melyik az az út Magyarországon, ahol előzni kell és mindezt 150-nel? :D


Ha elfogyott a kojt is 150-nél, akkor valszeg elvette a gázt. Lehet a 110 lovas nem erőgép, de a 99 lovas SX4 sem kimondottan dragster. Ha kifogtál volna valami átépített motoros jampit, akkor lehet meglepődtél volna, hogy az SX4 150-nél már nem harap szembe szélben... :D


De hülyeséget félretéve, ezek a 100-120 lóerős autók nem arra vannak kitalálva, hogy bődületesen nagy tempót menj vele, általában a váltókiosztás is ehhez van optimalizálva, így én azon sem csodálkoznék, ha ilyen szolid ménessel innen már nem is nagyon gyorsulnának..

2014. aug. 3. 02:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/31 anonim ***** válasza:
Valószinüleg nem akart jobban menni mert tapasztalatból tudom, hogy a legsz*rabb állapotú is simán megy 180at. Ja Es büszke lehetsz hogy nem borultál fel 150nél a kemény autóddal.
2014. aug. 3. 09:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/31 anonim ***** válasza:
figyelj jó autó az sx4, de a passat egy komolyabb valami, és a 110 lóerős gyári állapotban is észrevehetően jobban megy, főleg nagy sebességnél, meg azt ha nem forgatod, csak 2000-es fordulatnál padlógázd adsz, ott is leadja már a teljesítményének kb. 70 %-át, míg az 1.3-as, 1.5-ös benzines suzuki motorok tipikusan a forgatós fajta. a vágott rugót nemtudom honnan veszed, elég jó a szemed ha így kívülről ezt meg tudod mondani hogy milyen rugók vannak a kocsiba. Vannak szar állapotúak, de még több ami hozza kb. a gyári teljesítményt, de sztem 150 körül az Sx4 vehemenciája is kezd alábbhagyni, nem egy aerodinamikai remekmű az az autó, de ha dícséretre vágysz azért írtál, ám legyen, Szóljon neked most egy Tapsvihar!
2014. aug. 3. 11:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/31 A kérdező kommentje:

Nem azért írtam amit írtam, de úgy látom a tédijí fanok itt is vannak. Nem vonom kétségbe új korában jobb autó volt Passat az sx4-nél... sőt sokkal jobb, de ha van egy kimustrált 400e futott példány, megfűszerezve 1-2 "füstcsavaros" hülye gyerekkel... akkor ne mondja nekem senki hogy abból a 110 lóból nem veszett el 1-2...


Átépített téma: 1000 passatból 1 van, de nem is erre mondtam...


Óra szerint amúgy az sx4 is megy 190-nel, ami gps serint 175 (és nem kell neki 30km egyenes szakasz), de mondhatom én ezt olyan embereknek akik elvakultak...

2014. aug. 3. 12:00
 7/31 anonim ***** válasza:
én 1.3 92 lóerős swifttel "versenyeztem" egy b5 1.8-as benzines Passat ellen és nem bírt meglépni előlem, pedig csak 5 ezerig pörgettem ki, és finoman váltottam! ha kihúzatom akkor ott vagyok a seggébe!
2014. aug. 3. 12:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/31 anonim ***** válasza:
Ehhez nem kell tédíjí fannak lenni. Nem kérdeztél semmit, csak elmondtad, hogy a te menő, benzines suzukid lenyomja a dízel Passatot. Szerintem mindketten tudjuk, hogy ha gyári vagy ahhoz közeli állapotú autókat hasonlítunk össze, akkor a Passat jobban gyorsul a végsebességéig kb. folyamatosan. Arról nem tudunk nyilatkozni, hogy milyen állapotú kocsit üldöztél, de arra a helyedben nem lennék büszke, hogy országúton 150-nél még gyorsítani akartam...persze tudom, hogy te vagy az új Schumacher, de amikor legközelebb kinyírsz egy családot egy ilyen manővernél, akkor gondolj arra, hogy én szóltam, hogy nem kéne ennyire száguldoznod egy szaros Suzukival.
2014. aug. 3. 13:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/31 A kérdező kommentje:

Hát el kell keserítsek mindenkit.... gyárilag 10.8-at tud a 115Le/285nm változat... egyenértékű az sx4-el...90Le változat meg 13,5 sec...


Dehát hülyék mindenhol vannak...

2014. aug. 3. 15:29
 10/31 anonim ***** válasza:
Mondjuk én már 50-nél is félnék egy Suzukiban, és városon kívülre tuti nem mennék vele, de ettől függetlenül hogy kéne előzni? Ha előzöl egy kocsisort akkor nyomod neki padlóval, hogy minél előbb visszatérhess a sávodba, vagy te 110-nél elveszed a gázt?
2014. aug. 3. 15:40
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!