Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Melyik típusú Audi A6-ot...

Melyik típusú Audi A6-ot ajánlanátok?

Figyelt kérdés

Audi A6(C5)-t vásárlását tervezem, de nem tudom, hogy a 110Le vagy a 131Le válasszam. Mi különbség a 2 motor között, illetve a többlet lóerőt mi adja az erősebb változatba?

[link]

[link]


Vélemények erről a 2 kocsiról?



2014. szept. 1. 12:01
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:

Máshogy vannak hangolva. Ha kell az a +21 ló akkor azt venném, de ha itthon használod akkor a 110 lovas is bőven megteszi.


Ezt a két kocsit viszont semmiképp sem venném. Az emberek nem azért vesznek ekkora prémium dízel kombit hogy évi 10 ezret menjenek vele. Ezekben legalább 300 ezer km van, és ott már könnyen jöhetnek a több százezres szervizszámlák.

2014. szept. 1. 12:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 A kérdező kommentje:
Jelenleg egy 99-es A4 kombim van amit újonnan vettem és én is csak 210ezret tettem bele, szóval elképzelhető, hogy ezekbe is ennyi van. Egyébként a 131 lovas az nem PD-s ugye?
2014. szept. 1. 12:18
 3/15 anonim ***** válasza:
De, a 131 lovas PD, ettől függetlenül ezt vedd, a 110 lóerő nagyon gyenge. Ja és pont ugyanúgy tönkremegy a 110 lovasban is az adagoloó, mint a 131 lovasban a PD befecskendező, szóval...
2014. szept. 1. 13:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 anonim ***** válasza:

3-mas vagyok.

Elfelejtettem irni egy tippet még: ott van a 2.5-ös TDI 180 lóerővel (nem a 150 lovas ez nagyon fontos!!!), ami bár ugyanaz a motor, mint a sikertelen 150 lovas, viszont a 180 lovasban kijavitották már az összes hibát ami a 150 lovasban volt, igy ugyanolyan megbizható mint egy 1.9-es. És azért ez már viszi rendesen ezt a nagy autót.

2014. szept. 1. 13:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 anonim ***** válasza:
Mind 2 ócska már és ki van nyírva ennyi évesen.
2014. szept. 1. 13:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 A kérdező kommentje:
Első sorban a fogyasztás számít nálam azért nézegetem az 1.9-et, mert a jelenlegi A4-be is az van nekem csak még a 90 lovas és motorikusan teljesen elégedett vagyok vele sőt még mondhatni jól is megy. Utolsónak mondanám, hogy nem tudom, hogy te milyen kocsikba ültél eddig de a saját 15 éves audimból kiindulva egy szóval nem mondanám, hogy ennyi évesen kivan nyírva.
2014. szept. 1. 14:39
 7/15 anonim ***** válasza:

Kérdező!

Ne a saját autódból indulj ki. Ezt valaki más használta, így nagy eséllyel nem ismered az előéletét. 10 év alatt is ki lehet nyírni bármilyen autót. És ilyen óraállás 99,9% hogy visszatekerték, de ez soha nem fog kiderülni.

Lehet hogy a te autód patika állapotú, de ezeknél már a képeken is látszik hogy nem a heti bevásárlásra használták.

Inkább vegyél olyat aminek hihető a futásteljesítménye. Ha meg számít a fogyasztás és az ár akkor ne A6-ost vegyél. Passat, Octavia, Superb ugyanaz a technika, csak olcsóbb mert nem Audi.

2014. szept. 1. 14:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 A kérdező kommentje:
Ócska jelzővel meg semmilyen formában nem illetném ezeket a kocsikat mert ezek 15 évesen különbül néznek ki kívül belül mint sok 10 évvel fiatalabb autó.
2014. szept. 1. 14:52
 9/15 A kérdező kommentje:
A nagyobb kaszni miatt néztem A6-ot de, hogy ha nem telálok megfelelőt akkor inkább megtartom az A4-et.
2014. szept. 1. 14:55
 10/15 anonim ***** válasza:
a 110 lovas az mechanikus forgóelosztós adagolós sima TDI még, de már az is különbözik a te 90 lovasodból abban, hogy kettőstömegű lendkereke, és változógeometriás turbófeltöltője van. Mármint ennyivel bonyolultabbk, ezek mellet természetesen más különbségek is vannak, mint hogy van intercoolere, más hengerfeje és vezérműtengelye van, más a vezérlés. A 131 lovas az meg már PD TDI, teljesen más konstrukció ami az adagolórendszert illeti, meg bonyolultabb az egész több szenzora van, külön üzemanyaghűtője van az alján meg még sok apróság, de amúgy jó motor az is, állítolag még jobbak, mint a 2.0 PD TDI-k. A PD TDI-knél a PD elemekkel riogatták a népet sokáig, amiből mind a négy hengerhez tartozik külön egy. ez egy magasnyomású szivattyú egybeépítve a porlasztóval, és közvetlenül a vezérműtengely külön erre a célra szolgáló bütykei működtetik. Ezt ha cserélni ekellett rgen 150-200 ezer voltdarabja, de minthogy ez a PD TDI is már 15 éves technológia, így van bontott, illetve különböző utángyártott PD-elem, így már nem olyan hororo a javítása, meg amúgy is jó, persze jelemzően ezek sokat futott kocsik. Ha neked elég a 90 ló az A4-be, ebből kiindulva elég 110 ló az A6-ba, akor talán érdemes lehet a sima TDI-set venni, egyébként a 131 lovas PD-t. A 2.5V6 TDI-t csak ezek után tedd. Amellet hogy konstrukciós hibásak voltak, alapból bonyolultabb, hiszen egy V6-os motor, körülményesebben szerelhető, bár én is úgy tudom, hogy a facelift-nél a vezérműtengely konstrukciós hibáját, meg a szíjszakadásos problémát javították. Mondjuk fgelmerül a kérdés, hogy miért cserélnéd le a jól bevált A4-est, amit megkímélté, ismered az előéletét..
2014. szept. 1. 22:15
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!