Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » S. O. S! Shiro bukósisakról...

S. O. S! Shiro bukósisakról vélemények?

Figyelt kérdés
Sziasztok! Most szeretnék bukót venni és nem tudom, hogy melyiket válasszam. Túrázáshoz kellene, kb. 30.000.-ig. Márkaüzletben a Shiro SH-821-et próbáltam, illetve ebben az árkategóriában ezt ajánlották. Tulajdonképpen tetszett is, meg kényelmes is, de hát az más mikor az ember fején van órák hosszat. Szóval van-e valakinek hasonló, és mik a tapasztalatok? Mennyire lehet zajos? Örülnék, ha találnék ilyen árban valami biztonságot adó bukót.
2014. szept. 4. 16:52
 1/6 A kérdező kommentje:
Jut eszembe, tudja valaki, hogy ennek a gyártónak miért nincs Sharp tesztje? Sok helyen forgalmazzák, ezért nem értem. Hozzáteszem, kezdő vagyok, így a témában jártas ember felvilágosíthatna.
2014. szept. 4. 17:06
 2/6 anonim ***** válasza:
Nekem volt Shiro sisakom, a világon semmi gondom nem volt vele, csak azért kellett lecserélni, mert nagyon karcos volt már a plexi és nem találtam hozzá.
2014. szept. 4. 18:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 lupara ***** válasza:
Előttem szóló véleményét megerősiteném.problémamentes sisak. Shiro SH 996-os bukóm van.Bővebben : középkategória alján lévő spanyol gyártmány.Pozitiv oldalai :kényelmes,jól szellőző,nem túl zajos,plexi könnyen kezelhető,esőben nem ázik be,könnyű 1350gr,álcsat gyorszáras,jól néz ki,jó áron.Negativ: oldalirányú kilátás lehetne jobb, Ajánlom nézz körül,15-25eft közt elérheted,akciózzák is.
2014. szept. 4. 20:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:
Nagyon köszönöm a válaszokat! Kicsit megnyugodtam, sőt nem is kicsit. :) Szerintem első sisaknak rá fog esni a választás.
2014. szept. 4. 20:52
 5/6 anonim ***** válasza:
Nekem is az van és tökéletes, semmi bajom nincs vele. Plexi millió meg egy van hozzá, de az enyémre is 10 ezernél kezdődik.
2014. szept. 4. 21:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza: