Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Bmw 6 hengeres benzin motorfel...

Bmw 6 hengeres benzin motorfelújítás mennyibe kerül?

Figyelt kérdés
anyag+munkadíj esz az olajat kék füst e39-es

2014. szept. 17. 14:35
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:

Milyen motor? M52 vagy M54?

Az M52 nikasilos, azaz nem fúrható fel. Ha a motor kopottsága okozza az olajfogyást, akkor csak hüvelyezéssel javítható, ami tovább drágítja a mutatványt. Szerintem jobb megoldás egy kipróbálható, jó állapotú bontott motor, az olyan 150e körül megáll + beszerelés.

2014. szept. 17. 14:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:
47%

Első körben meg kellene találni, hol eszi az olajat. Ha a kompressziója jó, akkor lehet "csak" szelepszár szimeringes, az az olcsóbbik megoldás. Egy komplett hengerfej gépmunka szimering cserékkel, szelepek becsiszolásával a 6 hengeres blokkra 64-70 000 ha jól emlékszem. Plusz olaj, hengerfejcsavarok,tömítés bla bla bla


Ha komolyabban bele kell nyúlni, és gépmunkázni kell a blokkot is, akkor az már horror. Nem nagyon áll meg 300 000 alatt szerintem ( ha tisztességesen csináljuk, hengerfej, főtengely köszörülés, új csapágyak.. )

2014. szept. 18. 20:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 A kérdező kommentje:
köszi a válaszokat amúgy M52b28
2014. okt. 6. 06:35
 4/14 A kérdező kommentje:
mennyibe kerül egy hengerfej felújítás kompletten az utolsó csavarig plusz munkadíj
2014. okt. 6. 06:36
 5/14 anonim ***** válasza:
47%
Nekem legutóbb 58 000 + szelepszár szimering árat mondtak egy pesti cégnél a teljes hengerfej gépmunkára. Erre jön még a beszerelés, kiszerelés...
2014. okt. 6. 13:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 anonim ***** válasza:

aki alu blokkot huvelyezni akar az adja vissza a papirjat, mert nem lesz jo hoatadas. ujra kell bevonatolni vagy bontott blokk.

hengerfejnel meg megint ne mondjatok hulyeseget ha pek vagy cukrasz a szakmatok. ott ugy tudja enni az olajat, ha a szelepszar vezeto megkopott es log a szelep. ekkor kell uj vezeto, azt beilleszteni, szelepet es feszket gyari tomito elre koszorulni, osszecsizolni, utana leellenorizni a rugok erejet hogy nem fog e belebegni a szelep, ha rossz a rugo csere, aztan uj szelepszarszimmering mert ovalis lett es ott megy at az olaj, persze tokeletes munkahoz a tengelyek butyokprofil felulete, tokek vagy himbak allapota is hozzatartozik.


igy a 10e tol akar 300e ig mehet a szamla, szetkell szerelni es rendes muhelybe elvinni ahol nem nagytetelben csak a profitra hajtanak.

2014. okt. 17. 12:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 anonim ***** válasza:

Bár valóban nem ez a szakmám, de tudomásom szerint az M52 TU motorok gyárilag is acél hüvelyesek.

Újrabevonatolást lehet itthon csináltatni? Egy emberrel beszéltem, aki csináltatott, de Németországba kellett kiküldenie a blokkot, és horror ára volt. Ez egy krosszmotor henger volt, nem is egy hathengeres motor.

2014. okt. 17. 13:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 A kérdező kommentje:
M52B28 Érdekelne pl ha alapjáraton sötét füst és nagyobb gázadásra sötétebb
2014. okt. 17. 14:01
 9/14 anonim ***** válasza:
M52 t nemtudom huvelyes e, de ha huvelyes akkor furhato, ha nem huvelyes ahogy mondod kulfold horrrrrror aron.
2014. okt. 17. 14:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 A kérdező kommentje:
ilyenkor akkor nem elég csak a szimeringeket cserélni? mindenképp teljes generál kell?
2014. okt. 17. 14:25
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!