Miért olyan olcsók a Citroen C5-ösök?
Nem kérek az olyan válaszokból, ahol mindenféle előítélettel gyalázzák a francia autókat. Elsősorban olyanok tanácsára vagyok kíváncsi, akik első kézből tudnak információval szolgálni.
Köszönöm szépen
Nekem semmi bajom nincs a francia autókkal, de pont az előitéletek miatt ilyen olcsó, mert nem kell senkinek, mindenki ezt hallja, hogy a francia sz*r, közben sokszor alaptalanok ezek az előitéletek.
Nézd csak meg a német autókat: nagyon jól tartják az árukat. Miért? Mert mindenkinek olyan kell, könnyű eladni magas áron is.
Egyszerű: nagy kereslet - nagy ár, kis kereslet - kis ár.
Egyetértek.
Tavasszal szeretnék autót venni külföldről. Ha lehet akkor egy 406-ost szeretnék (2.0 hdi) vagy C5-öst.
A szüleimnek 9 éve van egy 806-osuk de a kopó alkatrészeken kívül semmit nem kellett javítani rajta.
Francia autót szeretnék venni, mert megfizethető árban vannak és kiváló menetteljesítményt, kényelmet és luxust kínálnak.
Azért tettem fel a kérdést, mivel nincs tapasztalatom a C5-el kapcsolatban és mert a sok "szakember" mond mindenfélét, hogy az elektronika így, az elektronika úgy.
Mindenképpen erős, kényelmes és szép autót szeretnék venni, megfizethető áron. Na a 406-os illetve a C5-ös ebbe a képbe beleillik- legalább is az én ízlésem szerint.
Köszönöm :)
Várom még a hasonló válaszokat.
Nem szoktam gyalázni a francia autókat, semmi bajom velük. Viszont az első generációs C5 az katasztrofálisan rossz lett. Nem véletlenül árazza le a piac annyira. Az új kasztnis C5-ök, viszont - gondolom tanultak az előző pofonból - rendkívül megbízhatóra sikeredtek, viszont azoknak annyi is az áruk.
Egy másik fórumon vett egye benzines első generációs C5-öt egy srác,háát sok pozitív élménye nem volt vele.
Gondolom az első generációs C5-re gondolsz, mivel kijött egy modelfrissítés és az új nagyságrendekkel szebb és jobb lett, a régi olcsó. az új generáció sajnos nem olcsó, nekem olyan kellene.
A hidrós rugózástól nem kell félni, csak citroen szervízben kell ellenőriztetni 20.000 km-nként.
Nekem van egy 42 éves citroenem, restaurálatlanul 60 ezer km-n egyszer volt hidraulika problémája, az sem a felfüggesztésben.
Köszönöm a válaszokat.
Hát...érdekes, hogy pont azok mondják róluk a legrosszabbat, akiknek nem is volt ilyen autójuk :D
Na mind1. Szerintem nem törvényszerű, hogy mindegyik C5-ös tönkremenjen.
Szerintem nagyon jól néznek ki és erősek, komfortosak, és igen is megbízhatóak, főleg ha Németországból veszi az ember.
A német autó is ugyan úgy elromolhat. A francia is ugyanazt tudja, csak emberségesebb áron. Félreértés ne essék, nem gyűlölöm a német autókat.
Várom még a C5-ös gazdák tapasztalatait :)
Nem törvényszerű, létezik a mák faktor is. Egy adott típusnál úgy tud a gyártó értelmes árat varázsolni, hogy minél kevesebb eltérő alkatrészt használ. Egy 1.8-as C5 a motort leszámítva 95%-ban megegyezik egy 2.2HDI C5-tel.
Szerinted ami az egyikben sz@ r, az a másikban jó lesz? :D
Én abszolút nem vagyok franciautó ellenes, még a Citroennel sincs bajom, de az első generációs C5 az katasztrófa volt. A facelift utániak már vamivel megbízhatóbbak lettek ( ahogy nagy megváltás volt anno az Alfa 156-nál is a facelift ), az új kasztnis 2007 utáni C5-ök meg teljesen jó autók.
Ha 2004 előttit akarsz, akkor tökmindegy honnan fogod hozni, azzal jó eséllyel szívni fogsz. Ha nekünk nem hiszel, olvasgass a totalcaron:
Ha a legújabb C5-re pályázol, az jó vétel, én az első generációt nagyon kerülném.
Vannak nemzetközi statisztikák ,tulajdonosi vélemények és bizony a Citroen C5 messze kullog a németektől a japánokról meg ne is beszéljünk.. Az emberek többsége nem "karbantartani" akar hanem gond nélkül hosszan közlekedni.
A piaci ár ezt követi. Nincs kereslet: ezért lent van az ár.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!