Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » BMW 530d E60-ról mi a vélemény...

BMW 530d E60-ról mi a véleményetek?

Figyelt kérdés
Ahogy olvastam szoktak vele gondok lenni ( elektronikai leginkább ) . Akinek van/volt/ismerősének esetleg... tudtok valamit hozzászólni?

2014. szept. 30. 10:20
 1/8 anonim ***** válasza:
5 évig használtam. Sose lesz ilyen jó autóm.
2014. okt. 1. 09:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
Ez bíztató! Mennyi km volt belehajtva használatt kezdeténél és végénél? Gondolom akkor nem azért váltál meg tőle mmert rossz volt, igazam van?
2014. okt. 1. 10:45
 3/8 anonim ***** válasza:
Új korától, 185 e km-ig.
2014. okt. 3. 14:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
235 lovas verzió kézi váltóval. 180 e km-nél volt egy 600 e Ft-os nagyszervíz, előtte csak olaj és szűrőcserék 15 ezrenként (30 helyett).
2014. okt. 3. 15:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:
Kéziváltóval szeretném mindenképp én is, az automata engem elrettent.
2014. okt. 4. 14:49
 6/8 prohy válasza:
64%
Nem is tudom, hol kezdjem... amiota buntetik a km ora tekergeteset, erdekes, csak 250 ezer kotul futottakat lehet kapni a piacon. Talan azt elhiszik az emberek... mar aki! Mikor veszel egy ilyet, told be a szerelohoz es a vetel aron felul megsporolt (ajanlott dizel auto vasarlasa eseten) kozel 1 millio forintot nyugodtan keszitsd elo! Vezerlescsere! Lanc - 150 ezer, fontos, hajlamos elszakadni es akkor pakolhatsz ossze meg egy 500ast. Leomlo - 100 ezer, ontvenyt kell venni, a gyari az gyorsan kieg. Szivosor - 120 ezer, lapkak surun kiszakadnak, ugrik a moci... erdemes ledugozni! Kettostomegu - 250 ezer, Partikelfilter - 250 az uj, 35 ezer a tisztitasa. Kartergaz szuro 15 ezer, porlasztocsucsok atvizsgaltatasa, esetleges javittatasa vagy csereje megintcsak eleg szep penzert... Valto olaj szuro 40 korul bele az olaj plusz egy 40es. Kardan szuro, olaj, tomites csere egy 20asert, esetleges turbo csere szinten durvan ket kilo, erdemes azt is kipucoltatni... Izzitogyertyak, olajak, szurok csereje alap! Na es igen, a futojahoz meg hozza sem nyultak! Na ha megnezzuk mennyit kellene leszurkolni a szerelonel, hogy tenyleg olyan dizel autot vezessen az ember, ami megbizhato, ami ugy van karban tartva, ahogy azt kellene kedves dizel tulajoknak, (tisztelet a kivetelnek, de az meg nem adja el vagy barati koreben lenyuljak tole mielott felrakna a hasznaltautora) akkor joggal kerdezem meg, miert vegyen az ember hasznalt dizelt dragabban mint egy benzinest? Irrealisan magas aron, irrealisan fos 8-10 eves dizeleket arulgatnak... nem is ertem. A benyashoz kell egy par gyertya, egy kis olaj meg az a szerelem, ami vasarlaskor rator az emberre es hadd szoljon! Johet az a rengeteg agybaj nelkuli gyonyoru kilometer,!!!! Inkabb eltankolom ezt a rengeteg penzt az olcsobb benzinbol mint hogy odaadjam a szerelonek!
2014. okt. 18. 22:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

530d -> Szeptember 2005-től 2010-ig. Itt már benne van a Start rendszer. M57TÜ2 Motorral. Igazából ez a motor van a 2007. március utáni 525d-ben is. Ha biztosra akarsz menni ezt veszed, az a motor problémamentes.


Annyi a különbség a 2005/09 530d és a 525d 2007/03 között, hogy az 530d-ben a pillangószelepek továbbra is tönkremehetnek. Ezeket még Németországban is leszokták dugózni, szóval nem kell elitélni senkit és nem kell venni 120-200-ért új szívósort venni. A leömlő 2005. szeptember utáni 530d-ben öntöttvasból van, nem fog beszarni. Elvileg vann aki az AGR-t és a részecskeszűrőt is kiszedik, bár utóbbi kettő komponensek eltávolítása nem tudom, hogy mennyire ajánlható.


Igazából amire tényleg figyelni kell az a kartergázszűrő, turbó, vezérlés, váltó. De hát olyat kell venni, amivel foglalkoztak és azért nem egy kész betegágyat. Persze azért kell, hogy legyen pénz, ha valami elromlik.

Érdemes németországi autókat nézegetni.


530d -> 2005. márciustól - M57TÜ2 motor itt már 235 lóerőt tud (nem 231-et úgy, mint 2005. szeptemberétől) - Ezt egy átdolgozott motorvezérléssel érték el.



525d -> 2007. márciustól. Piezo befecskendezése van. "új" turbót kapott, több modifikációt, más főtengelyt. (könnyebbépítésű) A vezérműtengely acélcsőből van. Új szívósora van, ami nem romlik el úgy, mint az 530d-nél. A leömlő itt is ugyanúgy öntöttvasból van. Elméletileg nagyon robosztus motor, sokan azt mondják egy igényes motoroptimalizálással lehet olyan, mint egy 530d és megbízhatóbb is.

Mások azt mondják még úgy sem lesz olyan.


Lényegbében ha 530d-t vesz az ember, akkor 2005/03-tól, 525d-nél 2007/03-tól ajánlott.

2019. febr. 16. 14:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

530d -> 2007. márciusától*** - M57TÜ2 motor itt már 235 lóerőt tud (nem 231-et úgy, mint 2005. szeptemberétől) -


Elírtam a dátumot, bocsánat!

2019. febr. 16. 14:12
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!