Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Simsonon gyári tirisztoros...

Simsonon gyári tirisztoros gyújtás mik a vélemények róla?

Figyelt kérdés

Simsonon gyári tirisztoros gyújtás ? kinek mi a vélemyéne róla ? milyen tapasztalatok vannak vele kapcsolatban sokáig bírja jól bírja megbízható ?

Jelenleg megszakítós gyújtásom van de a jövőben gyári tirisztorosra gyűjtök !



2014. nov. 16. 18:48
 1/8 anonim ***** válasza:
Úgylátom,te már eldöntötted hogy mitakarsz.
2014. nov. 16. 18:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
HA rendben van, akkor nem fog cserben hagyni.
2014. nov. 16. 19:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
Nekem gyári, tirisztoros. Meg vagyok vele elégedve, eddig még soha nem kellett hozzányúlnom. (Megszakítósokkal se volt gondom soha, csak azt ügye karban kell tartani valamilyen szinten)
2014. nov. 16. 19:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:

Jó a tirisztoros, megbízható, nincs vele gond. Egyetlen egy hátránya van csak: ha útközben behal, ezt nem tudod megbuherálni. A megszakítóssal a legtöbb esetben még hazahúzza a belét, meg lehet buherálni.


Amúgy ha j állapotú a megszakítós gyújtásod, kár lecserélni. Azokkal se szokott gond lenni, csak karban kell tartani. Érteni kell hozzá.

2014. nov. 16. 20:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
Szerintem jobb egy tirisztoros gyújtás, mint egy megszakítós. Sok simsonom volt, a tapasztalatom az velük kapcsolatban hogy a megszakítós gyújtás annak való , aki szeret vele játszani , mert nekem minden hónapban bajom volt vele. Aztán babettának a tirisztoros gyújtását tettem az s51 es blokkra, sokkal jobb lett, szépen vette a lapot, jól forgott, sose volt vele bajom 1 év alatt.
2014. nov. 16. 23:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
Szerintem is jobb a jeladós, de az új utángyártott alkatrészek egy kalap sz@rt sem érnek.
2014. nov. 17. 23:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 joco5582 ***** válasza:

Bizony. Az oké hogy elméletileg a jeladós gyujtás jobb, de ha behal, akkor lehet legózni. Példának okáért valamiért nem lesz szikra a bemelegítés után. Mint mondjuk nekem. Cserélsz kondit, gyertyát, kábelt mert ezek filléresek. Aztán tirisztor egységet. Az már nem az és meggyógyult. De például egy barátomnak nem lett vége itt, cserélt alaplapot is. Mire rájött hogy a gyujtáskapcsoló volt a ludas.

Jó a megszakítósnál is végigmész a listán (hacsak nincs egy komplett teszt állomásod), de nem mindegy mennyi pénz megy el.

Az érem másik oldala, hogy miért is akarsz megbontani egy jól működő rendszert. A megszás 6000-res fordulatszámig tökéletesen teszi a dolgát, és még ha több is kell, egy erősebb rugóval többet is foroghat. 6000 fölött meg nem fog dolgozni neked az a motor, csakazért mert elektronikus gyujtásod van. Oda már kell a henger, kipu, stb.

2014. dec. 2. 16:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
Kérdés persze az is, hogy kinek mire kell. Tuning gépbe már semmiképpen nem javasolt a megszakítós. Még a gyári tirisztoros gyújtás is megfontolandó, mert vannak jobb alternatívák, jóval könnyebb lendkerékkel és nagyobb elektromos teljesítménnyel. Arról nem beszélve, hogy már sima 50-es gépen is észre lehet venni, hogy mi adja neki a szikrát. Saját tapasztalat, amikor az enyémre felszereltem a VAPE gyújtást a gyári tirisztoros helyett. És akkor még hogyan fog menni majd egy 60-as hengerrel + 4 felömlővel? Szóval ha egy kicsit is számít a dinamikusság, akkor én minimum gyári tirisztorost ajánlok.
2014. dec. 3. 21:30
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!